vice cityr Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2005 hallo als ik vice city speel dan schut men beelt zo heen en weer zo net als het trilt ik heb al gebrobeert opnieuw te instaleren zonder mods maar niets lukt wie kan me helpen??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flying Dutchman Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2005 mischien moet je de schermresolutie aanpassen, dat kan in het beginmenu bij options > display setup. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice cityr Geplaatst: 15 augustus 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2005 nee het is nog altijd zo moet ik iets downloaden ofzo??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice cityr Geplaatst: 16 augustus 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 augustus 2005 (bewerkt) weet niemand wat er mis is EDIT: sorry vo dubbelpost Bewerkt: 16 augustus 2005 door vice cityr Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gino Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 augustus 2005 Volgende keer gelieve niet te dubbelposten .. Mischien moet je een patch instaleren Heb je ook wel de originele versie ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice cityr Geplaatst: 17 augustus 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2005 (bewerkt) nee die patch veranderd niks ja ik heb de originele versie EDIT:het kan niet aan het spel ligen ikheb een anderer spel geinstaleerd en het is ook zo Bewerkt: 17 augustus 2005 door vice cityr Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flying Dutchman Geplaatst: 18 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2005 dan zul je een nieuwe monitor moeten kopen, of die je nu hebt laten repareren. tip: kijk eens in het computer forum, dit is (denk ik) een hardware probleem. http://www.gtaforum.nl/index.php?showforum=28 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice cityr Geplaatst: 18 augustus 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2005 maar hoe komt da het eeft altijd gegaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flying Dutchman Geplaatst: 18 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2005 een auto die het altijd gedaan heeft krijgt ook welleens pech.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P-Jamma Geplaatst: 18 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2005 een auto die het altijd gedaan heeft krijgt ook welleens pech.... Mooi gezegd Maareh.. heb je het spel al gedeinstalleerd, en egt Alles eraf gegooid? Want voordat je meteen je Monitor laat repareren, zou ik toch nog maar even kijken of je nog andere dingen kunt proberen.... Misschien zou je ook nog systeemherstel kunnen draaien, tot voor de datum dat je VC geinstalleerd hebt, maar kijk wel uit met die systeemherstel, je kunt hier beter mee wachten... Werkt dit allemaal niet, zeg 't dan ff Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big-Bear Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2005 Is het altijd zo, of soms zo, ik had het ook een keer, maar toen de ik stekker van men monitor er opnieuw in had gedaan en viola hij deed weer normaal probeer dat maar eens Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ViceAgent Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2005 Of je moet stilzitten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2005 het kan aan je monitor liggen of je videokaart. misschien moet je een nieuwe monitor of nieuwe videokaart?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P-Jamma Geplaatst: 21 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2005 Probeer eens een Update te downloaden voor je Video Kaart, misschien is het daarmee opgelost... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.