aaaa1 Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 (bewerkt) In de walkthrough staat dat je na de sprong het rioolrooster kapot moet schieten maar waar zit dat rioolrooster dan? Bewerkt: 15 augustus 2005 door aaaa1 Reageren
Cool Hand Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 (bewerkt) Welkom op het forum. Ik snap niet heel goed wat je bedoelt kun je je bericht editten en verbeteren en beter uitleggen ? Dan edit ik mijn bericht en dan komen we er wel uit. Koos. Bewerkt: 15 augustus 2005 door Cool Hand Reageren
Flame^ Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 Na welke sprong komt dat rioolrooster en waar zit ie?Sjoerd Het rioolrooster komt nadat de Packer tegen een blokkade heenrijdt. Je ziet dan ook eeen kleine Cutscene. Het rooster moet je doorschieten want anders heb je : "Mission Failed" . Reageren
bigG Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 Nogmaals dat klopt niet want ik heb diemissie ongeveer 20 keer gedaan en ik heb NOOIT dat rooster doorgeschoten en het was nooit missie failed maar iedereen zegt het dus kan je het beter wel doen want ik denk dat ik een bug heb (op de ps2 en de pc ). Reageren
aaaa1 Geplaatst: 15 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 Ik heb hem al gehaald. Reageren
Dizzee Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 nee, je moet dat rooster niet noodzakelijk kapot schieten, je verliest er wel health me als je het niet kapot schiet, bij mij toch Reageren
.Maze. Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 Raar... ik moest dat wel doen, toen ik het voor de eerste deed en niet dat rooster kapot schoot had ik ook Mission Failed . Mischien is het bij jou anders Reageren
Jowx Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 Raar... ik moest dat wel doen, toen ik het voor de eerste deed en niet dat rooster kapot schoot had ik ook Mission Failed . Mischien is het bij jou anders Dan is het wel een erg vaak voorkomende bug, want bij mij maakt het ook niet uit of ik het rooster/hek eruit schiet of niet. jowx Reageren
Giorgo Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 Hij rijdt het hek gewoon omver maar er gaat geen health af Maar hoe komt het dat je health cheat doet dat de motor ontploft Reageren
Crifox Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 Is een mythe van dat rooster, of miss een bug. Reageren
Cool Hand Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 (bewerkt) Uh...Hallo, waar slaat deze reactie van jou op ? Oh... wacht, je zoekt vrienden ! Maar zo maak je ze niet hoor. Koos. Bewerkt: 16 augustus 2005 door Cool Hand Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.