Jump to content

Vreemd probleem met MSN

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb nou al 2x iets vreemds gehad op MSN, namelijk dat mijn schermafbeelding automatisch veranderd is. Vandaag had ik het weer, ik ben vanochtend nog even op MSN geweest, heb me afgemeld en computer uitgezet. Kom ik een uurtje geleden weer op MSN, zie ik dat m'n schermafbeelding opeens veranderd is in een stel schaakstukken ( Zo'n standaard ding van MSN ). 2 weken geleden precies hetzelfde geval, alleen toen had ik opeens een paardenavatar :?

Ik heb het vermoeden dat er dus iemand vanmiddag op mijn MSN heeft gezeten en daar heeft gekloot.. Of kan het ook een andere reden hebben dat 'ie hem automatisch veranderd? Ik heb hem niet veranderd iig, dat is een ding dat zeker is.. :?

Geplaatst:

Gebruik je die avatars helemaal niet? Want als je je pc afsluit zonder dat je je handmatig afmeld en je had je in die tijd je ava veranderd dan gaat hij weer terug naar de oude, dit is ook zo met je naam.

Geplaatst:
Gebruik je die avatars helemaal niet? Want als je je pc afsluit zonder dat je je handmatig afmeld en je had je in die tijd je ava veranderd dan gaat hij weer terug naar de oude, dit is ook zo met je naam.

Nee, ik heb ze nog nooit gebruikt :cab:

En bovendien heb ik me netjes handmatig afgemeld, dat doe ik altijd..

Geplaatst:

Ik heb dit een tijdje geleden ook gehad.

Ik ergerde me niet zo aan.

En nu gebeurt het niet meer bij mij.

Geplaatst:
Ik heb dit een tijdje geleden ook gehad.

Ik ergerde me niet zo aan.

En nu gebeurt het niet meer bij mij.

Ik erger me ook niet zo aan het feit dat hij veranderd, m'n oude even terugzetten is 10 seconden werk. Ik erger me eraan dat ik vermoed dat er dus iemand op mijn MSN zit omdat het me sterk lijkt dat MSN zelf dat automatisch veranderd..

Heb m'n wachtwoord net maar even veranderd voor het geval dat..

Geplaatst:

Anders moet je even kijken in je prullenbak van je mail of er iets is weggegooit die je nooit gelezen hebt, of even vragen aan een aantal mensen of jij nog iets gepost hebt of even bij je gesprekgeschiedenis kijken bij de laatste regels.

Geplaatst:

Dit is een bug van MSN, ik heb dit gelezen op een MSN site.. Er is niets aan te doen, en er zit niemand op je MSN, dat is iig zeker, want als ik bijv. op jouw msn ga op mijn computer, heb ik niet jou avatars en kan ik die ook niet veranderen.. Dat kan je alleen doen via je eigen computer.

Geplaatst:

Ipv een topic te openen vraag ik het hier.

Doet msn het nu ook niet bij jullie, ik krijg de hele tijd een error bij aanmelden :S.

Geplaatst:

bij m'n kleine zussie en me moe verandert de ondertitel telkens...

kleine zussie: jeehoo! nog vijf dagen en het is zomer vakantie!

moe: jippie, nog even en de kinderen zijn 2 weken weg... (maand voor de zomervakantie)

:schater::schater::schater:

weet iemand hoe je dit oplost??

(bij MIJ gebeurt het gelukkig nie!)

Geplaatst:

Ik heb ook een probleem.

Telkens als ik mijn MSN op kom....is mijn status direct al afwezig.

Hoe kan ik dit veranderen?

Alvast bedankt voor de hulp.

-Niels-

Geplaatst:
Ipv een topic te openen vraag ik het hier.

Doet msn het nu ook niet bij jullie, ik krijg de hele tijd een error bij aanmelden :S.

ik heb dat ook vaak dan moet je je msn helemaal afsluiten en dan opnieuw opstarten

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...