blackpearl11 Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 Heej iedereen Ik heb een probleem. Ik kan gta 3 niet meer spelen want hij geeft aan dat Keys.dat is beschadigt. Ik heb hem opnieuw geinstalleerd maar dan geeft ie nog steeds hetzelfde aan:-( Dus mijn vraag zou iemand hem mij kunnen sturen via msn of via een PB? Mijn msn is:Bassie_master (at) hotmail DOT com (Mischien is dit wel verkeerd geplaatst mara ik wist niet war ik het moest doen) Groeten Blackpearl11 Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 Ja, dit is verkeerd gepost... Misschien kun je het in het GTA III Topic zetten? Bij Help denk ik... Reageren
blackpearl11 Geplaatst: 15 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 jah dat wou ik wel doen maar niemand leest die:D Reageren
Jorge_F Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 Gek, ik kan geen 'keys.dat' vinden in me GTAIII map . Reageren
blackpearl11 Geplaatst: 15 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 Volgens mij hoort ie in de data map Reageren
Wauzie Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 Keys.dat word wel gebruikt in een VC trainer. Misschien moet je gewoon de gta3 EXE runnen. Reageren
Jorge_F Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 Volgens mij hoort ie in de data map Ik had gekeken in de Data map maar ik heb hem niet . Maar zoals Wauzie al zei, probeer gewoon eens de gta3.exe . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.