liltuner Geplaatst: 14 juli 2004 Rapport Geplaatst: 14 juli 2004 he heb op een screenshot gezien,een nieuwe auto ik vin het op een dodge charger lijken maar welke naam denken jullie dat eht word? op het plaatje is het de auto!
Ironfist Geplaatst: 14 juli 2004 Rapport Geplaatst: 14 juli 2004 ik vind dat ie lijkt op een sabre of deluxo... maar een naam :blink: geen idee,wat dacht je van dodchar?
Ken-D Geplaatst: 14 juli 2004 Rapport Geplaatst: 14 juli 2004 Lijkt een beetje op een Idaho alleen de achterkant heeft geen kap <_< Dus ik weet niet eigenlijk Postaldude
Arjen Geplaatst: 14 juli 2004 Rapport Geplaatst: 14 juli 2004 Een Dodge Charger is het zeker niet. Die heeft een lage voorkant en een veel langere motorkap. Ik denk eerder dat het in de buurt komt van een BMW.
Eclipse Geplaatst: 14 juli 2004 Rapport Geplaatst: 14 juli 2004 ik ga toch voor de sabre in een nieuwere uitvoering...het spel speelt zich ook wat later af dan VC
liltuner Geplaatst: 14 juli 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juli 2004 hmm,ik hoop zoiets van sabre P.I.M.P
Lantyz Geplaatst: 15 juli 2004 Rapport Geplaatst: 15 juli 2004 Hij lijkt inderdaad op de Sabre... Alleen de voorkant niet zo.
liltuner Geplaatst: 15 juli 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juli 2004 het is inderdaad een sabre mensen kijk maar op de nieuwe screenshots en dan zie je de sabre
liltuner Geplaatst: 15 juli 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juli 2004 kijk op dit forum bij nieuwe info+22 nieuwe screens van chironu dan zie je een sabre+een truck MET oplegger
The Outlaw Geplaatst: 6 september 2004 Rapport Geplaatst: 6 september 2004 Nee ik neem liever de Esperanto , de enige echte P*I*M*P car, maar zo'n saloon car wauw die vind ik ook strak :lol:
Melchior Geplaatst: 11 september 2004 Rapport Geplaatst: 11 september 2004 (bewerkt) Voor de pimp-car liefhebbers gaat dit spel echt goed worden! :rolleyes: Ik hoop dat ze nauw ook eens wat meer variatie hebben inmengen. Dus bijv., Caddy Eldorado 1975 (Esperanto) Maar wie wil er nou niet in een echt oude Caddy of Chevy rijden? In VC warten 50's en 60's American Classic cars zwaar ondervertegenwoordigd. Het enige was, die Hermes, Walter, Voodoo en Cuban Hermes. Ik hoop dat R* de oude classic cars wat meer wil vertegenwoordigen... Of een Hot Rod in het spel verstoppen (gemodificeerde Amerikaanse jaren 30 auto) op een geheime plek. Bewerkt: 11 september 2004 door Melchior
The Outlaw Geplaatst: 11 september 2004 Rapport Geplaatst: 11 september 2004 Voor de pimp-car liefhebbers gaat dit spel echt goed worden! :rolleyes: Ik hoop dat ze nauw ook eens wat meer variatie hebben inmengen. Dus bijv., Caddy Eldorado 1975 (Esperanto) Maar wie wil er nou niet in een echt oude Caddy of Chevy rijden? In VC warten 50's en 60's American Classic cars zwaar ondervertegenwoordigd. Het enige was, die Hermes, Walter, Voodoo en Cuban Hermes. Ik hoop dat R* de oude classic cars wat meer wil vertegenwoordigen... Of een Hot Rod in het spel verstoppen (gemodificeerde Amerikaanse jaren 30 auto) op een geheime plek. ja die wil ik er ook in , maar zullen ze ook auto's van nu er in stoppen(denk maar aan de: bmw 7 serie, Mb S-klasse ) ik zou het wel stoer vinden :rolleyes:
Melchior Geplaatst: 11 september 2004 Rapport Geplaatst: 11 september 2004 Ik denk niet echt auto's van nu. Maar vergeet niet; de 7 serie is al zo'n 25 jaar oud, en de S-klasse ook. Die zijn zeker vertegenwoordigd in SA. Wat dacht je bijv. van de Admiral (Mercedes-Benz E klasse) in Vice City?
liltuner Geplaatst: 11 september 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 11 september 2004 nee vind ik lelijk,past niet bij het spel hoor! lelijke admiral!
Recommended Posts