Dj-GTA Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 Na welke missie staat de politie heli op het dak van het politie buro in Los Santos Reageren
.Sharingan Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 staat hij er niet altijd ik kan het fout hebben ! maar kijk eens in de Walkthrough Reageren
ricardogta Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 soms staat hij er niet dat is soms ook bij de at-400 dan moet je gewoon ff weg gaan en dan terug komen Reageren
Dri3s Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 Hij staat er na een bepaalde missie, ik denk dat het is na "Learning To Fly", de vliegschool dus. @ WhoopDiDoo: Wat ben nu met de WT? Daar staat toch niet na welke missie je hem hebt? Reageren
Crifox Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 Volgens mij pas als je legaal in alle landen geweest bent en een pilot license hebt, na de missie learning to fly idd dus. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.