Jump to content

Leesfout op DVD

Recommended Posts

Geplaatst:

Mensen, even jullie hulp gevraagd.

Ik had een originele DVD. Had, want ik heb hem weer weg gebracht. Zodra ik de schijf in mijn computer legde, hing het hele systeem vast. M.a.w. ik kreeg niet eens de inhoud in de verkenner te zien. Andere DVD gehaald (geruild), zelfde probleem. Derde keer ook weer. Van ellende het spel teruggeven in de winkel.

Een tijdje later een kopie gekregen, heb gezien dat die werkte bij een kennis. Thuis, PC hangt weer.

Ik had de luxe, ook met het origineel, om op m'n werk een vijftal PC's te kunnen uitproberen van nog geen week oud. Alle PC's liepen vast bij het inlezen van de schijf.

Nu hobbie ik als systeembeheerder lekker bij, maar dit gaat mijn pet te boven. Iemand een idee? Ik wil heel graag spelen.

• Reacties 37
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Meatloaf

10

• Crifox

6

• CygnusX

5

• Ewoud

4

Geplaatst:

Tuurlijk, je hebt groot gelijk, maar het probleem doet zich voor met de legale versie, en daar gaat het nu juist om. De kopie kan me gestolen worden, als ik de echte versie maar aan het lopen krijg.

Geplaatst:

En als je geen DVD speler hebt kun je al een goede kopen van ongeveer € 50,00,-.

Ik denk als je SA wilt spelen MOET je er wel een hebben. Maar verder kan ik je denk ik niet helpen. Ik ben niet zo een techneut. :clown:

Koos. :bier:

Geplaatst:
En als je geen DVD speler hebt kun je al een goede kopen van ongeveer € 50,00,-.

Ik denk als je SA wilt spelen MOET je er wel een hebben. Maar verder kan ik je denk ik niet helpen. Ik ben niet zo een techneut. :clown:

Koos. :bier:

Ik weet het wel zker dat je een dvd-speler nodig hebt, er staat n.l. dvd-rom op.

Geplaatst:

Tuurlijk heb ik een DVD speler. Twee zelfs, geen CD loopwerk meer, dus daar ligt het niet aan. Ik zal vanavond de specs ff hier plaatsen, missichien dat dan het een en ander duidelijker wordt.

De laatste driver updates staan er trouwens ook op, dus ik weet het niet meer.

Geplaatst: (bewerkt)

Je kan nat. ook ff je pc specs vergelijken met de achterkant van je sa-doos.

Bewerkt: door Crifox
Geplaatst:
Je kan nat. ook ff je pc specs vergelijken met de achterkant van je sa-doos.

tuurlijk. als systeem beheerder let hij daar niet op. we wachrten gewoon rustig op de post met zijn soecs erin vermeld en dan zal er mischien een hoop duidelijk worden ;)

Geplaatst:

Als systeembeheerder is dat natuurlijk het eerste waar ik op let (ikkes, je loopt over van de vriendelijkheid, moet ik zeggen). En juist daarom snap ik er niks meer van. Voor alle duidelijkheid:

------------------

System Information

------------------

Time of this report: 8/16/2005, 20:50:08

Machine name: *********

Operating System: Windows XP Home Edition (5.1, Build 2600) Service Pack 2 (2600.xpsp_sp2_gdr.050301-1519)

Language: Dutch (Regional Setting: Dutch)

System Manufacturer: Compaq

System Model: 5373EA 470031-954

BIOS: 686Y2 v2.10

Processor: Intel® Pentium® 4 CPU 1.70GHz

Memory: 256MB RAM

Page File: 278MB used, 338MB available

Windows Dir: C:\WINDOWS

DirectX Version: DirectX 9.0c (4.09.0000.0904)

DX Setup Parameters: /PackageInstall

DxDiag Version: 5.03.2600.2180 32bit Unicode

-------------------

Maar, dit doet er eigenlijk weinig toe, aangezien jullie hebben kunnen lezen, dat de verkenner de inhoud al niet weergeeft. En dat heeft niks met specs te maken. Het hele systeem hangt, en daar gaat deze vraag dus over.

Ongeacht of mijn pc in staat is het spel ook daadwerkelijk te spelen (en volgens de doos moet dat geen probleem zijn Crifox), zou ik graag willen dat de pc het spel accepteerd, de inhoud inleest, dat soort dingen.

Ik hoop toch nu dat ik mijn vraag duidelijk heb weergegeven, en hoop dan ook op een beetje hulp, geen gekat.

Geplaatst:

Raar dat hij hem niet op de verkenner uitvoert.

Probeer anders is start-uitvoeren- *F:\setup.exe

*afhankelijk welke schijf je dvd speler is.

Geplaatst: (bewerkt)

Exabyte, het probleem is, dat zodra ik de dvd lade sluit, mijn pc hangt. Het is me 1 keer gelukt, na 5 minuten wachten, het systeem zelf weer aan het lopen te krijgen, maar zodra ik een commando richting dvd gaf, hinh het systeem weer. En dat met alle drie de dvd's uit de winkel.

Alle andere dvd's die ik draai, lopen zonder problemen, alleen die van GTA weigeren dienst.

Edit: met andere woorden, ik krijg de verkenner niet eens aan het werken.

Bewerkt: door Meatloaf
Geplaatst:

3 Dingen die ik moet weten voordat ik echt iets erover kan zeggen:

1. De PC's op je werk en die thuis, hebben die allemaal dezelfde DVD-ROM speler?

2. Wat voor DVD-ROM spelers zijn het?

3. Kan je je VOLLE systeem specificaties geven: Moederbord, Processor, Videokaart etc.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...