deskuorre Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 Welk bestand moet ik in de missionbuilder openen om textboxes te kunnen veranderen zoals in de tutorial staat aangegeven??? Reageren
Wauzie Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 Als je ze alleen wilt aanpassen moet je een GXT editor hebben, waarmee je het bestand American.gxt uit de TEXT map kan openen. Reageren
deskuorre Geplaatst: 15 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 Als je ze alleen wilt aanpassen moet je een GXT editor hebben, waarmee je het bestand American.gxt uit de TEXT map kan openen. ja, ik heb een nieuwe entry gemaakt met een eigen tekst maar in de tutorial over eigen textboxes maken gaan ze daarna met de mission builder bezig en zijn ze ook van alles aan het veranderen maar als ik mijn mission builder open staat er nog helemaal niks dus wat moet ik doen of openen om de tijd kleur grootte en dat soort dingen aan te passen zoals in de tutorial staat aangegeve Reageren
Jorge_F Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 (bewerkt) Als je ze alleen wilt aanpassen moet je een GXT editor hebben, waarmee je het bestand American.gxt uit de TEXT map kan openen. ja, ik heb een nieuwe entry gemaakt met een eigen tekst maar in de tutorial over eigen textboxes maken gaan ze daarna met de mission builder bezig en zijn ze ook van alles aan het veranderen maar als ik mijn mission builder open staat er nog helemaal niks dus wat moet ik doen of openen om de tijd kleur grootte en dat soort dingen aan te passen zoals in de tutorial staat aangegeve Daarvoor moet je het bestand Main.SCM openen . Die zit in de map: data/scripts Bewerkt: 15 augustus 2005 door snorege Reageren
deskuorre Geplaatst: 15 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 en dan zegt ie select destination path waar moet ik m dan inzette want als ik m in een eigen gemaakte map zet dan krijg ik een melding "opcode out of range: C903h en daar onder Adress:0005DB86h" Reageren
Jorge_F Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 en dan zegt ie select destination path waar moet ik m dan inzette want als ik m in een eigen gemaakte map zet dan krijg ik een melding "opcode out of range: C903h en daar onder Adress:0005DB86h" Ja, deze foutmelding had ik ook . Ik had hem gewoon genegeerd en kon verder gaan met missionbuilden . Reageren
frapkoe Geplaatst: 18 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2005 Ja, deze foutmelding had ik ook .Ik had m genegeerd en toen kon ik gewoon verder gaan Hoe bedoel je negeren als ik gewoon op OK klik doet ie t nog niet Reageren
burpicane Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 open sascm.ini met kladblok of iets en voeg onderaan toe 0A4A=2,%1h% %2h% 0A4B=0, dan zal het moeten werken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.