Blalien Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 (bewerkt) Hey ik heb een probleem ten eerste het bekende hierarchy probleem wat ik al ong weet op te lossen maar het grootste probleem is dat ik mijn model niet ingame zie... weet iemand misschien een oplossing voor dit probleem of kan iemand er even naar kijken? Hier is mijn model btw www.freewebs.com/blalien1/models/betacamper1.jpg www.freewebs.com/blalien1/models/betacamper2.jpg www.freewebs.com/blalien1/models/betacamper3.jpg En deze skin komt erop www.freewebs.com/blalien1/models/betacamperskin.jpg Bewerkt: 15 augustus 2005 door Blalien Reageren
burpicane Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 user posted image kan je ook iets duidelijker zijn snap het niet helemaal, welk programma gebruik je enz... Reageren
Blalien Geplaatst: 15 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 Hoe bedoel je duidelijker....? Ik gebruik 3Ds Max7 Reageren
Wauzie Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 Het probleem is dat je DFF niet goed is, je moet deze export gebruiken: kam script Reageren
Blalien Geplaatst: 16 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 ik heb die export eerst geprobeert op de romero... ik heb m eerst geimporteerd in 3ds max7 en daarna wilde ik m gelijk eporteren helemaal niks veranderd en toen zeurde hij dat er maar 1 hierarchy toegestaan is.... terwijl ik niks veranderd heb :s echt vaag Reageren
Wauzie Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 Raar :S, ik zou eens een andere export proberen. Verder kan ik je niet helpen . Reageren
Jozz Geplaatst: 27 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2005 ff oftopic(denk ik )hij ziet er nogal lolig uit die camper.ik vind hem wel goed. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.