Arjen Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 Goedenavond.. Ik ben een abnormaal fan van Age of Empires (en heb dus ook alle delen..). Nu bekijk ik veel info over Age of Empires III die November 2005 wordt verwacht. De AoE websites worden natuurlijk gehost door Microsoft Corporation. Nu zocht ik naar 'ageofempires4.com'. Gebeurde niet veel intressants. Totdat ik de WHOIS informatie van het domein bekeek. Het bleek geregistreerd te zijn door Microsoft!! Waarschijnlijk komt er dus nóg een Age of Empires! Reageren
Slimm Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 Ik denk dat ze dat eerder gedaan hebben om te voorkomen als er eventueel nog een deel komt, dat er al mensen het domein hebben gerigistreerd. Maar als er een AOE4 komt, hoe meer AOE, hoe beter Reageren
Arjen Geplaatst: 15 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 Ik denk dat ze dat eerder gedaan hebben om te voorkomen als er eventueel nog een deel komt, dat er al mensen het domein hebben gerigistreerd. Als dat zo zou zijn, zouden ze wel een andere naam registreren. Lijkt me sterk.. Maar ik hoop dat er een 4e deel komt. :'D Reageren
.Maze. Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 Ik ook zeker, ik ben ook een echte fan, kan al niet wachten op AOE3 en als er ook nog een AOE4 domeinnaam is geregistreerd kan mijn dag niet meer stuk. Ik hoop dat er nog vele delen zullen komen. Reageren
Stino Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 Ik ook zeker, ik ben ook een echte fan, kan al niet wachten op AOE3 en als er ook nog een AOE4 domeinnaam is geregistreerd kan mijn dag niet meer stuk. Ik hoop dat er nog vele delen zullen komen. Er zullen ongetwijfeld meer delen komen, omdat het spel bij vele RTS-gamers geliefd is. Ik ga ook zeker AoE3 aan mijn collectie toevoegen, en als AoE4 komt, gaat deze er ook bij Reageren
-R-R- Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 Logisch, op alles komt tegenwoordig zo wat een opvolger voor uit. :'D Reageren
The Godfather Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 Ik zelf denk dat ze het domein gewoon voor de zekerheid vastleggen, niet dat er een 10 jarige ventje met het domein rond dolt. Reageren
ViceAgent Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 Die weet waarschijnlijk niet eens wat een domeinnaam is xD Reageren
evilstefboy Geplaatst: 28 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2005 als je AOE 3 orgineel hebt krijg je ook zo'n boekje kijk op de laatste bladzijde dan zie je 5 plaatjes: een romein met een 1 een ridder met een 2 een musketeer met een 3 een amerikaanse WW 2 soldaat met een 4 en een HALO figuurtje met een 5 de cijfers zijn waarschijnlijk de delen. en dat van die domein naam klopt ook. ook www.ageofempires5.com is van microsoft. Reageren
Arjen Geplaatst: 31 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 31 oktober 2005 en een HALO figuurtje met een 5 Lol. Er staan inderdaad 5 plaatjes in. Maar de laatste plaatjes maakt gewoon duidelijk dat AoE5 een heel moderne AoE wordt. Het poppetje is echt neit van Halo. Reageren
Jarno Geplaatst: 31 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2005 (bewerkt) Een moderne AoE zal toch echt de sfeer eraf halen. Age of Empires 3 is echt een topgame. Als je hem al illegaal heb (Ik ga hier niet verder op in!!!) zie je dat het een pracht game is en gebouwd is op de Age of Mythology engine. (AoM is ook echt een topgame!). Ik heb ook een aantal Scenario's en Random Map Scripts (RMS) gemaakt voor AoM, dit zal ik ook doen voor AoE3 ik denk zelfs een nieuwe campaign. [edit] Ook AgeOfEmpires4.ORG staat onder naam van Microsoft. [/edit] Bewerkt: 31 oktober 2005 door Jarno Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.