Crifox Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 (bewerkt) Na een gigantische crash van mijn pc (hele harde schijf moest leeg, opnieuw installeren) kreeg ik plotseling de melding (tijdens het installeren van SanAn) dat de audio niet kon worden geinstaleerd. Daarna heb ik in de setup maar niet de audio geselecteerd, heeft dit nog veranderingen voor het geluid ?? Ik hoor n.l. geen verschil....... BTW, hij is legaal. Bewerkt: 15 augustus 2005 door Crifox Reageren
Arjen Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 Als je geen verschil hoort, waarom is het dan een (Hardware) Probleem? En als je geen verschil hoort, hoef je je er dus ook geen zorgen over te maken. Reageren
Crifox Geplaatst: 15 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 Ik vind et gwoon een beetje vaag en vraag me af of anderen hier iets over weten en in welke categorie moet et dan ?? Reageren
Ikkes Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 je heb de audio niet geinstalleerd? maar je heb wel geluid met SA?! vreemd mischien heeft dat audio (wat je niet geinstaleerd heb) iets te maken met je eigen 'user traks'. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.