Jump to content

hoeveel kost een grafische kaart (64 mb)

Recommended Posts

Geplaatst:
hoeveel kost een grafische kaart van 64 mb ?

dit is namelijk nodig voor san andreas :duh:

Als ik jouw was, zou ik egt geen 64 mb kaart kopen, dat is egt minimale systeem eis, als ik jouw was zou ik minimaal een 128mb kaart kopen, Goeie site er voor is www.alternate.nl of kijk eens bij www.tweakers.net en dan pricewatch. Daar kan je meestal heel goedkoop aan hardware komen.

Geplaatst:

Het geheugen v/d kaart op zichzelf zegt niet veel, het gaat om de chipset en de core. Een nVidia GeForce 6600GT 128MB presteert vrijwel evengoed als de duurdere 256MB versie.

Als je een nieuwe videokaart nodig hebt met -waarschijnlijk- een AGP slot, laat dan even weten hoeveel geld je te besteden hebt, dan kan ik je helpen met uitzoeken.

Geplaatst:
Het geheugen v/d kaart op zichzelf zegt niet veel, het gaat om de chipset en de core. Een nVidia GeForce 6600GT 128MB presteert vrijwel evengoed als de duurdere 256MB versie.

Als je een nieuwe videokaart nodig hebt met -waarschijnlijk- een AGP slot, laat dan even weten hoeveel geld je te besteden hebt, dan kan ik je helpen met uitzoeken.

maxium 50 euro als dit gaat

Geplaatst:
De Evga GeForce MX 4000 , 64MB kost tussen de €30 en €45 maar tweedehands zijn ze nog goedkoper.

De MX serie is niet 1 van de beste, ik had een Geforce4 FX5200 (64 bit) van 128 MB voor 56 euro. En hij werkt hartstikke goed :Y

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...