RubyNL Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 GTA SA llopt bij mij erg vaak vast als ik het menu probeer te openen met Esc of als ik probeer op te slaan heeft iemand dit ook of wwet die hoe je er vanaf komt? ik wordt er helemaal gek van ik heb legaal, verder loopt hij prima en computer is nieuw dus daar ligt het nie aan Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 Heb je wel een goede videokaart in je Computer zitten? Daar kan het namelijk ook aan liggen. Dacht ik. Reageren
Crifox Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 Misschien de kwaliteit wat lager zetten Reageren
Ikkes Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 ik heb dit probleem ook met andere spellen. een oplossing is drivers van je moederbord upgraden. zo is het bij mij verholpen. ik wens je er veel succes mee Reageren
Blu3ice Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 Dat is een heel voorkomende bug, je kan eens proberen de patch te installeren (nomorehotcoffee.com), en ook de drivers van je moederbord, zoals ikkes zegt Reageren
Ikkes Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 @ ammunation. die patch werkt niet het enige is dus de drivers van je moederbord en ik heb gelezen datje van die patch juist meer problemen krijgt dus dat raad ik je af. meer weet ik hier echt niet over. het is gewoon maar proberen. en als andere leden meer weten hoor je het vanzel Reageren
Gunslinger Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 Als je je systemspecs hier neerzet kunnen we je misschien beter helpen. Reageren
RubyNL Geplaatst: 19 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 ja thanx allemaal maar hoe kom ik zchter mijn systemspecs ofzo? Reageren
spikeT Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 pc specs: start - uitvoeren - "dxdiag" intypen maar als je zegt dat de pc nog nieuw is, gaat dit niet veel uithalen vrees ik. Zeker niet omdat je de crash krijgt bij het oproepen van de menu (dus niet zwaar grafisch om in te laden ofzo.) Als je het mij vraagt ligt het aan je DVD? Heeft ie dit al altijd gehad, of is het pas begonnen? greetz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.