Le Freak Geplaatst: 14 juli 2004 Rapport Geplaatst: 14 juli 2004 Wat moet ik doen als ik de missies van Phil Casedy geklaard heb?? Ik heb ook al alles gekocht wat er te kopen valt. Verder heb ik alle missies gedaan van Print Works, Kaufman Cabs, Malibu Club en Sunshine Auto's ben ik mee bezig. Welke missies moet ik nu gaan doen?! :unsure: Reageren
Eclipse Geplaatst: 14 juli 2004 Rapport Geplaatst: 14 juli 2004 heb je ook de filmstudio's gedaan? en als je de malibu hebt uigespeeld moet je nog 2 missies doen bij phil doen...eigenlijk moet je daarna een telefoontje krijgen om een missie te doen bij printworks en dan kan je keep your friends close doen...heb je ook bij de pole position club wat geld uit gegeven bij het dansen en bij het ijsbedrijf 50 ijsjes verkocht? verder weet ik het ook niet Reageren
Arjen Geplaatst: 14 juli 2004 Rapport Geplaatst: 14 juli 2004 Politie, Brandweer, Ziekenhuis en Taxi-missies al gedaan? + Nog eens de RC races. Reageren
Le Freak Geplaatst: 14 juli 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juli 2004 Politie, Brandweer, Ziekenhuis en Taxi-missies al gedaan?+ Nog eens de RC races. Ja Cortez, maar ik bedoel waar moet ik de volgende missies vandaan halen?? Reageren
Trax Geplaatst: 14 juli 2004 Rapport Geplaatst: 14 juli 2004 Printworks = Vlakbij Cafe Robina Taxi Company = In Little Haïti Cherry Poppers = Bij de weg van Downtown naar The Docks Heb je deze al gedaan? Reageren
Tim14 Geplaatst: 14 juli 2004 Rapport Geplaatst: 14 juli 2004 nee heb je de pole position en boatyard gedaan? geef anders is een lijstje waar alles opstaat wat je gedaan hebt enzo.. (even stats saven) Reageren
Trax Geplaatst: 14 juli 2004 Rapport Geplaatst: 14 juli 2004 Voor Pole Positition moest ik geen missies doen volgens mij hoor :huh: Reageren
Tim14 Geplaatst: 14 juli 2004 Rapport Geplaatst: 14 juli 2004 nee niet echt een missie maar je moet 300$ aan een vrouw hebben uitgegeven die voor je staat te dansen Reageren
Arjen Geplaatst: 14 juli 2004 Rapport Geplaatst: 14 juli 2004 Als het goed is moet je 15 huizen/bedrijven hebben gekocht. Als je niet weet waar die zijn moet je even op de maps kijken van GTAgames.nl B) Reageren
Ken-D Geplaatst: 14 juli 2004 Rapport Geplaatst: 14 juli 2004 Hoeft niet per se he. Om in de missies verder te komen hoef je niet huizen te kopen Postaldude Reageren
samus (gast) Geplaatst: 26 juli 2004 Rapport Geplaatst: 26 juli 2004 voor 100 procent wel, toch? dat jhe alee huizen moest kopen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.