Rick_Mense Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 Weet iemand waar de TXD van Prolaps staan? Ik weet dat er ergens een TXD lijst staat maar ik kan hem niet meer vinden. Alvast bedankt Reageren
Ice Cold Killa Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 Welke Prolaps? Want er zijn zo veel Prolaps. Reageren
Jorge_F Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 Ik weet het niet maar probeer eens wat te zoeken in de 'gta3.img' wat lijkt op 'prolaps'. Kijk bijvoorbeeld bij de 'p' . Reageren
Rick_Mense Geplaatst: 16 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 Ik wil graag alle TXD van de Prolaps winkel. En bij de p heb ik gekeken maar staan ze als het goed is niet Reageren
Aad Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 Als ik bijvoorbeeld iets voor een winkel zoek zoek ik meestal onder Shop of Store en voor een kantoor tik ik meestal office in of Compound (Comp) de meeste namen van textures hebben ook van die trefwoorden erin en worden bijna nooit naar de store zelf genoemd zoals in vice city was het Hyman stadion niet Hyman genoemd maar gewoon Downtown Stadion dus DNstadion ofzoiets was de texture naam. Met veel zoeken en gezond verstand vind je ut wel hoor Reageren
Rick_Mense Geplaatst: 16 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 Ja dat doe ik ook altijd maar toch kan ik ze niet vinden. Reageren
Rikster Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 Er staat op een site (weet niert welke) een footlocker mod voor prolaps. Als je die download heb je de bestanden die je moet hebben Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.