YPM Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 (bewerkt) Ik ben een mod aan het maken van gta-vc en ik wil de texure veranderen die links boven in het menu staat (vc_logo) maar de alpha kan ik niet veranderen en tot die tijd ziet het er niet uit Wie kan mij helpen de alpha van vc_logo heet: vc_logoa. Afbeelding: Ziet er niet uit he. Bewerkt: 17 augustus 2005 door YPM Reageren
Wauzie Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 Eerst moet je een alpha maken, alles wat je wil zien maak je wit, de rest zwart. Als je de textuur een alpha wilt geven open je hem met TXD workshop. Je selecteert de textuur en gaat naar IMAGE en dan PROPERTY's en je vinkt alpha channel aan. Ook vul je de naam van de Alpha in. Druk op OK. Klik nu op alpha mask en importeer je alpha. Opslaan en dat is dat. Reageren
YPM Geplaatst: 16 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 Thx ik zal het proberen marr k moet nu eten Reageren
hiphopmodders Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 (bewerkt) Eet smakelijk Kijk eens naar die datum, het wass gisteren. Dit is de grootste spam die ik OOIT op het forum gezien heb. Bewerkt: 17 augustus 2005 door Wauzie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.