mchl Geplaatst: 14 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2004 hallo.. mijn eerste bericht hier!! Maar ik heb een probleem met gta vc, telkens als ik 5 min. aan het spelen ben dat worden de graphics fucked up, alle gebouwe, straten, auto's enz. zijn helemaal uit elkaar getrokken. Nu heb ik wel gezocht op andere forums, en ik moest een patch downloaden.. dat heb ik gedaan maar telkens als ik de patch wil runnen krijg ik een melding dat het niet een geldige gta-vc.exe kan vinden !! wat te doen ! thnx alvast mchl. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mchl Geplaatst: 14 juli 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2004 ... echt niemand een idee ??? het spel is nu echt onspeelbaar.. damn it ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 14 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2004 Je hebt veel geduld :huh: Ik zou 'm opnieuw installeren, en dan opnieuw proberen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
a-SlayerIQ Geplaatst: 14 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2004 en doet hij het nou ?/ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mchl Geplaatst: 14 juli 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2004 (bewerkt) tja.. sorry maar met dit k*t weer heb ik zin om gta vc te spelen en als het spel het dan niet doe... tja.. maar opnieuw installeren werkt ook niet, dat had ik vanochtend al gedaan... Bewerkt: 14 juli 2004 door mchl Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 14 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2004 Is je Vice City illegaal of legaal? In het geval van Illegaal, zou ik de legale maar gaan kopen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mchl Geplaatst: 14 juli 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2004 nope legaal fo'real Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 14 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2004 Dan ligt het, dénk ik, aan je PC. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mchl Geplaatst: 14 juli 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2004 (bewerkt) dat zou dan wel heel vaag zijn want hij heeft het altijd wel gedaan.. en tis een behoorlijke pc hoor ! Pentium 4 3.00 GHz 1.00 RAM 180 Gb hardeschijf Maar ik zoek nog wel ff verder op het inet !! thnx anyway Bewerkt: 14 juli 2004 door mchl Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eclipse Geplaatst: 14 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2004 ander download een het nieuweste service pack van windows..misschien ligt het daar aan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mchl Geplaatst: 14 juli 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2004 zou kunnen.. ff proberen.. maar ben dr bang van Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mchl Geplaatst: 14 juli 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2004 Hier heb ik dus last van.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mchl Geplaatst: 14 juli 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2004 ok problem is over :D ff drivers gedowned van http://www.nvidia.com/object/winxp_2k_56.72 en hij doet het weer !! thnx.. voor jullie hulp guys ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Chi Geplaatst: 15 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2004 Drivers van je videokaart updaten... dat had ik je zo wel kunnen vertellen.. :blink: Damn, ik moet toch nog steeds ff wat vaker in andere fora komen :angry: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA_lover Geplaatst: 31 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2004 he, mchl, k weet dat je hier nieuw bent, maar je mag hier niet dubbelposten! Gebruik "edit" rechtsbovenin je bericht! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.