vosje Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 hoe doe je dat, de 4 wiel aandrijving bij een monster aanzette? op de pc? Reageren
GTAmaniax Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 de knop die bij alle andere auto's de handrem is Reageren
Total Demise Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 hoe doe je dat, de 4 wiel aandrijving bij een monster aanzette? op de pc? Doormiddel van de handrem in te drukken. Nu kan je namenlijk ook om je eigen as draaien (kortere draaicirkel) Reageren
Dj-GTA Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 volgens mij een van die controls Reageren
Crifox Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 volgens mij een van die controls Dat is een beetje een nutteloze post, verder word er tijdens de missie Monster gezegd dar de monstertruck 4-wiel aanrijving heeft i.p.v. een handrem. Dat verklaart opzich al dat het dezelfde knop zou zijn, toch?? Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 18 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2005 vierwielaandrijving heeft hij altijd. alleen vierwiel sturing kun je aanzetten door de handrem-control vast te houden. Reageren
P-Jamma Geplaatst: 18 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2005 Alleen rijdt dit wel behoorlijk moeilijk Maar ik zou hem tijdens de missie: Monster van Toreno niet gebruiken, want je gaat nogal snel rond, en daarmee verlies je tijd Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.