Thijscui Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 Ik zit nu vast bij deel 2 van die missie, ik moet die Fire Truck achtervolgen, en dat lukt wel, maar als je vlakbij het strand (oostkant) Sweet moet opvangen, dan gaat het steeds mis, ik heb al in andere topics gekeken en ook naar de walktrough, maar ik kom echt niet verder, of hij vliegt over de auto heen, of hij ligt eronder. En ik heb zelfs al een paarkeer dat hij op de auto terechtkwam, maar even later weer op de grond viel, of dat hij van de auto wegstuitert naar de grond, het is zo frustrerend, kan iemand mij misschien nog wat tips geven? Reageren
Crifox Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 Bots gewoon in 1 keer tegen de brandweerwagen en blijf lekker bumperkleven totdat Sweet loslaat en dan RECHT naar beneden in de auto valt. Suc6. Reageren
Cool Hand Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 (bewerkt) Ga niet te dichtbij de Firetruck rijden, houd een klein beetje afstand, en rijdt ook niet tever er vanaf, je moet het een beetje goed inschatten. Het is een moeilijke missie, maar ook de laatste. Ik denk dat niet veel mensen je een Tip kunnen geven, het is een kwestie van inschatten. ALs je beukt kan Sweet vallen kan je maar beter laten. en bij de snelweg gaat hij trouwens een zwaai nemen ga er dan niet achter na maar blijf recht uit rijden, hij komt namelijk weer terug op de weg. Succes. Koos. Bewerkt: 16 augustus 2005 door Cool Hand Reageren
Crifox Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 Eigenlijk moet je gewoon doen wat the wt zegt. Reageren
Thijscui Geplaatst: 17 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 hey, ik heb hem gehaald, dus ik heb geen verdere hulp meer nodig, maar allemaal toch bedankt! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.