Godrax Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 Hallo, ik wou eens gta gaan modden met het img tool en als ik gta3.img open komt er op dat ik het bestand gta3.dir nodig heb. Wie kan mij dit bestand geven? Reageren
CygnusX Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 Ah, je hebt GTA gedownload, anders vroeg je hier niet om. Ik zou zeggen, breng eens een bezoekje aan de winkel en betaal voor het spel. Reageren
Gunslinger Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 Als je hem legaal hebt, moet je hem opnieuw op je computer zetten. Als je hem illegaal hebt, dan stuur ik je door naar de Regels van GTAForum.nl. Reageren
Godrax Geplaatst: 18 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 18 augustus 2005 Ik heb het spel legaal mr het probleem is al opgelost. Ik had een verkeerd programaatje (nog van VC) het probleem is nu opgelost Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.