Jump to content

politie

Ironfist

welke politie klassen wil jij terug zien in SA?  

37 leden hebben gestemd

1. 1. welke politie klassen wil jij terug zien in SA?

• de huidige van vice city en gta III
      8
    • de huidige behalve het leger met hun dodelijke tanks
      2
    • gloednieuwe klasse na het leger(verzin zelf een nieuwe)
      23
    • huidige systeem van vice city en gta III maar met betere wapens
      9
    • andere...
      9

Recommended Posts

• Reacties 53
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• liltuner

13

• Trax

6

• Ironfist

3

• Dri3s

3

Top Posters In This Topic

ik wil eigenlijk gewoon dat de hele politie politie van san andreas veranderd,veel agressiever.

ze zeggen ook dat negers er agressief uit zien dus waarom MAAKT R* ze niet agressief,het past dan toch bij mekaar :puh:

Delen op andere websites

Ik zou de huidige eenheden willen maar dan met iets beter teasm verband tussen de verschillende eenheden, ook zou ik willen dat als de fbi in de stad is dat er dan ook nog gewoon swat auto's rondrijden.

Uit die grote legerwagens moeten ook meer dan twee mannen komen, een stuk of 10 tot 20 bijvoorbeeld (ik met me bezooka schieten en gelijk 20 kills :puh: )

Ook vind ik dat er als laatste wanhoopsdaat een straaljager moet komen om jou tegen te houden met de stad te vernietigen.

Delen op andere websites

Ik wil de volgende dingen:

1. Dat als je 2 mensen neerschiet en er is in de verste verte geen politie te zien, dat je dan ook geen politie achter je aan krijgt,

2. Dat ze niet vlak voor je gaan staan als schietschijf, en dus:

3. Dat ze ook sniperen

4. Dat ze in teamverband werken; voorbeeld: met ze vieren achter muurtje, om de beurt staan er twee op, afwisselend met andere twee om te kunnen herladen

5. Dat je als je van 4 sterren naar 5 sterren gaat dat er dan niet meteen na 2 seconden een fbi auto is,

6. Dat de politie niet voor je langs rijdt als "practice target"

7. Dat ze drive-by's doen tijdens achtervolgingen

Kortom: zoals in de werkelijkheid

Delen op andere websites

Ik wil de volgende dingen:

1. Dat als je 2 mensen neerschiet en er is in de verste verte geen politie te zien, dat je dan ook geen politie achter je aan krijgt,

2. Dat ze niet vlak voor je gaan staan als schietschijf, en dus:

3. Dat ze ook sniperen

4. Dat ze in teamverband werken; voorbeeld: met ze vieren achter muurtje, om de beurt staan er twee op, afwisselend met andere twee om te kunnen herladen

5. Dat je als je van 4 sterren naar 5 sterren gaat dat er dan niet meteen na 2 seconden een fbi auto is,

6. Dat de politie niet voor je langs rijdt als "practice target"

7. Dat ze drive-by's doen tijdens achtervolgingen

Kortom: zoals in de werkelijkheid

Ik heb de politie weinig of niet zien Drive Byen en een sniper zetten ook niet vaak in behalve bij gijzelnemingen.

Postaldude

Delen op andere websites

Het moet niet TE realistisch worden. Want dan hebben ze je zo te pakken. Maar het leger vind ik een beetje overdreven. Ik kan zo even in m'n eentje rondrijden in Vice City terwijl het leger achter me aan zit... Ja sorry maar dat vind ik eigenlijk best wel dom. Het leger moet wel blijven maar dan alleen ingezet worden als je met een bende de bankt overvalt bijv. (ik zeg maar iets). Voor de rest is het eigenlijk wel goed. Alleen de FBI kan wel wat proffecioneler. Die rijden elkaar gewoon in de weg...

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...