~> GizmO <~ Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 Hallo ... ik ben nu een beetje bezig met dingen te skinnen ... maar als ik mijn dingen vergelijk met andere dan zijn mijn gebouwen enzo super lelijk dus ik vroeg me af met wat voor programma doen al die mensen dat Wie weet er miss 1 ... die je kan download alvast bedankt
Mania-92 Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 Photoshop, Hier kan je de trial downloaden klik. Verder weet ik er niet veel vanaf.
Jorge_F Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 Al die dingen maak je inderdaad met Photoshop. Daarmee kan je echt 10x mooiere dingen maken dan met paint. En ik neem aan dat je TXDWorkshop gebruikt , daar texture ik ook mee .
~> GizmO <~ Geplaatst: 16 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 ja ik werk met TXDworkshop ... maar kan ik ook het hele programma downloaden ergens in plaats van een trial of kan iemand het mij sturen alvast bedankt !
Jorge_F Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 ja ik werk met TXDworkshop ... maar kan ik ook het hele programma downloaden ergens in plaats van een trial of kan iemand het mij sturen alvast bedankt ! 200 mb sturen? nee . En je kan het nergens helemaal downloaden, je kan de trial 30 dagen gebruiken en dan moet je hem kopen .
Mania-92 Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 ja ik werk met TXDworkshop ... maar kan ik ook het hele programma downloaden ergens in plaats van een trial of kan iemand het mij sturen alvast bedankt ! Downloaden doen we niet aan. Als je het wilt kopen moet je 700 euro neertellen.
~> GizmO <~ Geplaatst: 16 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 hoe doen al die modders het dan lijkt me sterk dat ze het allemaal kopen ? maarja ... ik heb er al 1 AdobePhotoshop 7.0 stond nog ergens maar ik begrijp er NIKS van is er ergens een tutorial van dat programma ?
Recommended Posts