Jowx Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 Misschien een domme vraag maar wat is een apachie? Die zit in het spel als een Hunter. jowx Reageren
bigG Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 Misschien een domme vraag maar wat is een apachie? Dat is de hunter, de legerhelicopter dus. Ontopic: ik heb het 1 keertje gehad mar toen met een gewone raceauto. Reageren
SWYV Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 ja zou kunnen want bij me was er toen ook soms 3boten Reageren
arnie Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 Ik heb het ook al voorgehad in SF, er stond zo'n politie helicopter Reageren
Tjerk Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 Ik heb het ook gehad toen stond er zo'n Sperrow ik wilde er toen mee weg vliegen helaas vloog hij in de vik. Reageren
Studio Salamanca Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 iemand wou bewijs hebben dat er een hunter in in dat bureau stond?? heb er toevallig screenshots van gemaakt, heb het zelf dus ook weleens meegemaakt: http://usera.imagecave.com/scooter/oooohkee.JPG ik dacht dat ik er nog 1 van de hunter had, maar die kan ik zo niet vinden, hier in ieder geval "het bewijs" van de hydra Reageren
Crifox Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 Je kan er wel mee wegvliegen, wel pittig en veel cheaten. Reageren
Dj-GTA Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 ik had son privejet daar in de grond staan op de ps2 en op de pc stonden er allemaal gewone autos en er is ook een politieauto met motorkap open die krijg je dicht door op op te meppen en als je een auto wil ''stelen'' moet je police outfit hebben dat wordt daten dus (met barbara) Reageren
kortman_8 Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 (bewerkt) Een Apache is een leger heli. In SA heet hij de Hunter. Sorry zat een pagina terug. Bewerkt: 17 augustus 2005 door kortman_8 Reageren
P-Jamma Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 Volgens mij is het inderdaad gewoon de Hydra die je ooit gebruikt hebt en gedumpt hebt... er komen wel meer gedumpte voertuigen in de garages onder de politiebureaus.... dus ook een Hydra.. Reageren
imouL Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 Jah maar er zei ook iemand dat er een boot lag of heb ik dat verkeerd gelezen? maja als t zou zijn hoe hebbe ze die daar gekregen dan met een sleep boot en dan overgenomen door een sleep auto? Reageren
Crifox Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 Jah maar er zei ook iemand dat er een boot lag of heb ik dat verkeerd gelezen? maja als t zou zijn hoe hebbe ze die daar gekregen dan met een sleep boot en dan overgenomen door een sleep auto? En hoe zou je dan een hydra daar moeten krijgen zonder schrammetje Reageren
Zany Geplaatst: 18 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2005 Jah deze had k pas ook gevonde in SF. alleen nogal lastig om ermee weg te vliege Reageren
Robienske Geplaatst: 18 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2005 En hoe zou je dan een hydra daar moeten krijgen zonder schrammetje Je kan de motoren schuiven op 'vooruit' en dan rijden maar Reageren
P-Jamma Geplaatst: 18 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2005 En hoe zou je dan een hydra daar moeten krijgen zonder schrammetje Je kan de motoren schuiven op 'vooruit' en dan rijden maar Maar past hij wel door de Garagedeur heen?? die is toch veel te smal? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.