Gino Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 Ik en freestyle hebben een mini mod gemaakt De West Coast Costums mod Hier zijn alvast wat screens : Reageren
Gino Geplaatst: 16 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 Behalve dat de bunch of tools in de west coast costums veranderd Is er nog meer : Een nieuwe skin voor tommy Wat plaatjes : Wat er verander: Tommy heeft een nieuwe kleur haar Tommy heeft een Bikkemberg shirt Tommy heeft een Evisu Broek Tommy heeft een tatoege Tommy heeft een nieuw paar G-Unit schoenen En Tommy heeft een nieuwe Rolex voor kerst gekregen Reageren
Gino Geplaatst: 16 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 (bewerkt) En omdat ik me nog verveelde hebben wij er nog iets bij gedaan Tommy kan nu de Uzi en Mp5lng ook met een hand beethouden Wat plaatjes: Er volgt nog meer Bewerkt: 16 augustus 2005 door Only_Gino Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 Wauw! Hij's echt vet geworden! 9/10! Héél moi gemaakt! Reageren
Big-Bear Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 10/10!! Egt de mooiste texture mod die ik heb gezien!echt zo moooooi! Reageren
Jorge_F Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 Ja dat ziet er echt mooi uit hoor . Een 8.9/10 Reageren
imouL Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 Gaaf jonges! Probeer ook zulke dingen voor SA te maken Miss dat je arch nd Angels om kan tovere tot West Coast Customs Reageren
Jozz Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 is het niet reclame maken voor de xbox?Maar ja hij is zeker mooi.9/10.ik heb nog een drive in bios gemaakt maar daar had ik plaatjes van de xbox 360 bij gedaan maar ik had de tekst veranderd naar mixbox. :'D Reageren
killerfist Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 ziet er vet uit 9/10 mooi gemaakt Reageren
P-Jamma Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 Ziet er egt mooi uit, mijn Ode aan jullie Mod Geef hem een 9.9/10 ...Okey 10/10 dan Reageren
Gino Geplaatst: 16 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 Bedankt voor jullie reacties Ik ben van plan om de background en de hud te veranderen .. maar heeft er iemand anders nog ideën ? @Imoul ik zou het graag willen doen Maar helaas heb ik geen SA Ik heb net even overlegt en we zoeken nog iemand die ons ergens mee kan helpen . Je mag je aanmelden maar je moet wel GOED met Zmodeller overweg kunnen En je moet MSN hebben Post in dit topic maar als je jezelf wil aanmelden en laat een foto zien van je beste werk . Veel suc6 allemaal Reageren
hiphopmodders Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 Wooow Gave mod 10/10 maarjah hoe heb je met dat 1 hand gun geflikt:P en waar kan je hem downen? Reageren
Gino Geplaatst: 17 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 Die 1 hand is mijn geheim Nee hoor voeg me maar ff toe op msn dan zeg ik het wel En die mod is nog niet klaar we zoeken iemand die nog een pimp auto voor ons kan maken dan moeten we hem naar gtagames sturen En als Joriz of iemand anders hem erop zet dan kan je hem downloaden Reageren
.Maze. Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 Inderdaad heel mooi gemaakt, ook mooi dat jullie tommy 'omgetoverd' hebben. Ik geef het een 9/10 Reageren
Gino Geplaatst: 17 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 Nogmaals dank voor jullie commentaar maar we zoeken nog iemand die een echte wcc pimp car wil maken dus willen jullie mischien meedoen ? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.