hiphopmodders Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 wat dacht je om een low rider te overtanken van sa naar vc.. met een wcc skin en hier en daar klein beetje veranderen:) Reageren
Gino Geplaatst: 17 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 Leuk bedacht maar wij hebben liever toch een zelfgemaakte Lowrider of sport maakt niet uit laat maar zien Reageren
hiphopmodders Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 Gehgeh vondt ik ook njah als ik ehct niks te doen heb probeer ik eerst wat.. eerst sown fuqing billbr in sa bewerking wat niet lukt Btw heb je ene email gestuurd;) Reageren
Gino Geplaatst: 17 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 Ik heb geen email gekregen Maarja je kan toch wel een pimpbak maken ? Billboards kan je altijd nog doen Reageren
hiphopmodders Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 Haha fuqing billbrds doen het Ik misscien mee.. Wanneer moed ie af sijn..? hm.. hoe kan ik jouw dan me msn geven? Reageren
Gino Geplaatst: 17 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 (bewerkt) Ja je kan me gewoon jouw msn geven dan praten we verder En praat astublieft ABN nederlands Bewerkt: 17 augustus 2005 door Only_Gino Reageren
hiphopmodders Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 (bewerkt) ff het email adres weggehaald:P Bewerkt: 17 augustus 2005 door hiphopmodders Reageren
PuffDawg Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 (bewerkt) Jah srry..ff niet sitten opletten mijn msn wessel@huisinggroep.nl je kon Only_gino ook gewoon een PM zenden met je hotmailadres nu sta je open voor het plubliek he EDIT: het is volgens mij ook beter dat je dat gedaan hebt Bewerkt: 17 augustus 2005 door PuffDawg Reageren
hiphopmodders Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 Heb ik schijt aan Reageren
PuffDawg Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 Heb ik schijt aan aan wat? en ga meedoen zodra ik vice city krijg Reageren
Gino Geplaatst: 17 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 Mooizo Hopelijk kan je snel meedoen BTW Mensen nog ideeën ? Ze zijn altijd welkom Reageren
Freestyle Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 Goodemiddag mensen, sorry dat ik een tijdje niet online was, pas in de laatste week van je vakantie zijn er dingen te doen Bedankt voor de complimenten En zoals Only_Gino al zei, ideeen zijn altijd welkom . Reageren
Whoosah Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 Jah srry..ff niet sitten opletten mijn msn ***@***.nl je kon Only_gino ook gewoon een PM zenden met je hotmailadres nu sta je open voor het plubliek he EDIT: het is volgens mij ook beter dat je dat gedaan hebt Het was wel slim van je om het tegen hem te zeggen maar dan moet jij het oo kwel uit je Quote halen anders ziet nog iedereen het :S Ik heb het wel vast gedaan Reageren
Gino Geplaatst: 19 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 Mensen hij zei dat hij er schijt aan had dus das schijt dit topic is bestemt om reaktie te geven op de mod Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 Mooie mod man ! 9,5/10 miss beetje laat :$ maar ach ... beter laat dan nooit Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.