Gino Geplaatst: 20 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 Jij hebt volgensmij wel verstand van modden Heb je zin om mee te doen ? Je moet een mooie pimpak maken en die in het WCC aanmeld topic posten Reageren
Stefan Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 ff een vraag. wat kun je allemaal kopen in de WCC winkel? Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 ff een vraag. wat kun je allemaal kopen in de WCC winkel? Ik denk gewoon de standaard dingen die je er kunt krijgen... Maar misschien kunnen ze die wapens wel modden tot gereedschap ofzo.. Reageren
Tha CheatMaster Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 Ik vind dit niet echt een mini-mod. Dit is toch best een grote mod... (Je moet nou niet gaan vergelijken met GTI) Zeer mooie mod! 9/10 Reageren
Gino Geplaatst: 21 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 ff een vraag. wat kun je allemaal kopen in de WCC winkel? Gewoon de standard dingen schroeven draaier enzo Als iemand een NOS Bottle wil maken is dat welkom Reageren
Wiepie Geplaatst: 18 september 2005 Rapport Geplaatst: 18 september 2005 Zeer mooie Mod! Ik geef jullie een 9,5/10!. Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 19 september 2005 Rapport Geplaatst: 19 september 2005 Als je nog een skin nodig hebben, dan meld ik me wel aan... Of als je nog Modellers nodig hebt, alleen ik werk met Sketchup, dus jullie zullen me wel niet nodig hebben... Reageren
Bassie_94 Geplaatst: 19 september 2005 Rapport Geplaatst: 19 september 2005 Vet mooie mod Gino & Freestyle 9.9 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.