gta master 34 Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 hoe start je een gang Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 Licht eraan.. Of het voor de Playstation of voor de PC is.. Op de Playstation: Auto-Aim op je Bendelid en druk pijltje naar boven.... Voor de PC weet ik hem niet.. (gebruik de zoekfunctie voortaan ) Reageren
Flame^ Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 (bewerkt) Licht eraan..Of het voor de Playstation of voor de PC is.. Op de Playstation: Auto-Aim op je Bendelid en druk pijltje naar boven.... Voor de PC weet ik hem niet.. (gebruik de zoekfunctie voortaan ) Op de PC is het richten met een geweer op een Grove Street member en dan op G of H drukken . Gebruik in het vervolg ook even de Zoekfunctie Bewerkt: 16 augustus 2005 door Big Smoke Reageren
Ewoud Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 @gta master 34 Neem deze links is door. En als je wil antwoorden in een topic moet je op add reply drukken. En niet op new tread anders maak je telkens een nieuw topic aan. Gtaforum FAQ Gtaforum helpdesk Gtaforum regels Reageren
gta master 34 Geplaatst: 18 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 18 augustus 2005 okey dankje Reageren
love the gang Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 hoeveel gang mannetjes kun je recruiteren als je maximum respect hebt? Reageren
Little Mister Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 Je kan er maximaal 7 recruteren. Reageren
love the gang Geplaatst: 21 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 raar ik had er negen (ik heb ze zeer goed getelt echt waar) Reageren
Jon-asses Geplaatst: 21 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 raar ik had er negen (ik heb ze zeer goed getelt echt waar) voor welke console heb je sa dan? greetz jon-asses Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.