Bickle Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 Hallo Allemaal, Ik heb een probleem, want ik kom namelijk niet verder in het spel San Andreas. Ik heb de volgende missies inmiddels uitgespeeld: Los Santos Sweet's Missies Ryder's Missies Big Smoke's Missies OG Loc's Missies De volgende missies moet ik dus nog spelen, maar krijg geen enkele marker of aanwijzing op de Map! Dus ik rij maar wat rond door de stad en ga zo af en toe wat uit met mijn vriendin.. Cesar's Missies High Stakes, Low-Rider Tenpenny's Missies Burning Desire Gray Imports Sweet's Missies II Doberman Los Sepulcros Los Santos finale missie's Reuniting The Families Green Sabre Kan iemand me hierbij helpen??? Ik heb ook iets gelzen dat je voldoende gebieden moet veroveren om verder te kunnen..kan dat het zijn? HELP!!! Reageren
rick15465 Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 Hallo Allemaal,Ik heb een probleem, want ik kom namelijk niet verder in het spel San Andreas. Ik heb de volgende missies inmiddels uitgespeeld: Los Santos Sweet's Missies Ryder's Missies Big Smoke's Missies OG Loc's Missies De volgende missies moet ik dus nog spelen, maar krijg geen enkele marker of aanwijzing op de Map! Dus ik rij maar wat rond door de stad en ga zo af en toe wat uit met mijn vriendin.. Cesar's Missies High Stakes, Low-Rider Tenpenny's Missies Burning Desire Gray Imports Sweet's Missies II Doberman Los Sepulcros Los Santos finale missie's Reuniting The Families Green Sabre Kan iemand me hierbij helpen??? Ik heb ook iets gelzen dat je voldoende gebieden moet veroveren om verder te kunnen..kan dat het zijn? HELP!!! heb je geen telefoontje gehad van cesar want die moet je bellen en dan zegt ie dat ie een race voor je heeft en daarna belt tenpenny je en dan gaat het weer verder. Reageren
Ewoud Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 Hallo Allemaal,Ik heb een probleem, want ik kom namelijk niet verder in het spel San Andreas. Ik heb de volgende missies inmiddels uitgespeeld: Los Santos Sweet's Missies Ryder's Missies Big Smoke's Missies OG Loc's Missies De volgende missies moet ik dus nog spelen, maar krijg geen enkele marker of aanwijzing op de Map! Dus ik rij maar wat rond door de stad en ga zo af en toe wat uit met mijn vriendin.. Cesar's Missies High Stakes, Low-Rider Tenpenny's Missies Burning Desire Gray Imports Sweet's Missies II Doberman Los Sepulcros Los Santos finale missie's Reuniting The Families Green Sabre Kan iemand me hierbij helpen??? Ik heb ook iets gelzen dat je voldoende gebieden moet veroveren om verder te kunnen..kan dat het zijn? HELP!!! Je kan pas uit als je burning desire heb gedaan. Dus dat klopt niet wat je zegt. Reageren
Gunslinger Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 (bewerkt) Check de Walktrough van San Andreas op GTAGames.nl. Daar kun je namelijk per missie zien welke je gedaan moet hebben om die missie te doen. Bewerkt: 16 augustus 2005 door Gunslinger Reageren
Bickle Geplaatst: 16 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 Ik weet niet of ik een telefoontje heb gehad....volgens mij wel...maar hoe moet ik dan terugbellen??? En..Burning desire heb ik nog niet gedaan...ik kom dus niet verder...zou hem graag willen doen...Maar moet volgens mij eerst de lowrider challenge doen...maar zou niet weten hoe...Op de map staan geen enkele marker aangegeven...Heb inmiddels al duizende dollars uitgegeven aan kleding uit verveling!! Reageren
Ewoud Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 Heb je pc,ps3 of x-box. Heb je hem legaal? Reageren
Bickle Geplaatst: 16 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 pc en een legale versie Reageren
rick15465 Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 Ik weet niet of ik een telefoontje heb gehad....volgens mij wel...maar hoe moet ik dan terugbellen???En..Burning desire heb ik nog niet gedaan...ik kom dus niet verder...zou hem graag willen doen...Maar moet volgens mij eerst de lowrider challenge doen...maar zou niet weten hoe...Op de map staan geen enkele marker aangegeven...Heb inmiddels al duizende dollars uitgegeven aan kleding uit verveling!! je kan niet terug bellen alleen de andere kunnen jou bellen Reageren
PatrickW Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 Je zegt dat je met je vriendin uitgaat terwijl je "burning desire" nog niet gedaan hebt. De enige manier waarom dit volgens mij gaat is als je de "hot coffee" mod geinstaleerd hebt, en in oude versies van die mod zat een fout waarbij je precies op dat punt waar je nu zit, niet verder kunt. Ik ga er dus vanuit dat je een oudere versie van de hot coffee mod geinstaleerd hebt, en dan ook nog de Quick Action versie. Ik raad je aan om deze te verwijderen en als de nieuwste versie te pakken, en dan de gameplay friendly versie te instaleren als je de missies in het spel wilt spelen.. Reageren
Bickle Geplaatst: 16 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 weet je ook hoe ik dat moet doen en waar ik de patch kan downloaden? Edit: By Mazzeltje: Volgende keer even Caps Lock uitzetten. Reageren
PatrickW Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 Je kunt de hot-coffee mod verwijderen door de originele main.scm en script.img weer terug te zetten over de gewijzigde exemplaren. Mocht je vergeten zijn een backup te maken van je orginele versies, dan kun je ze in onze download database vinden. Mocht je de nieuwe versie van hot coffee ( v2.1 dus) weer willen instaleren, dan zul je hem met google moeten zoeken, wij distribueren die mod niet meer.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.