dmvws Geplaatst: 23 januari 2023 Rapport Geplaatst: 23 januari 2023 ok deze was echt suuuuuper lang geleden toen was ik nog echt een kind maar ik herinner me iets van een soort online kast en daarin kon je allerlei dingen doen, ook iets met gekleurde rondjes of iets.. ik weet het echt niet meer maar ik probeer dat al zo lang terug te vinden Reageren
genevieveglynn Geplaatst: 2 januari Rapport Geplaatst: 2 januari geometry dash subzero On 1/24/2023 at 4:06 AM, dmvws said: ok deze was echt suuuuuper lang geleden toen was ik nog echt een kind maar ik herinner me iets van een soort online kast en daarin kon je allerlei dingen doen, ook iets met gekleurde rondjes of iets.. ik weet het echt niet meer maar ik probeer dat al zo lang terug te vinden Sorry, but I cannot understand you well. Can you explain by english? Reageren
Zephon Geplaatst: 22 maart Rapport Geplaatst: 22 maart On 1/24/2023 at 4:06 AM, dmvws said: ok deze was echt suuuuuper lang geleden toen was ik nog echt een kind maar ik herinner me iets van een soort online kast en daarin kon je allerlei dingen doen, ook iets met gekleurde rondjes of iets.. ik weet het echt niet meer maar ik probeer dat al zo lang terug te vinden geometry dash lite Eigenlijk laten we ons als kind allemaal gemakkelijk voor de gek houden. Kleine details maar diepe indrukken in de geest. Ik hou vooral van de delen van de film die met magie te maken hebben. Reageren
jimmy101 Geplaatst: maandag om 03:23 Rapport Geplaatst: maandag om 03:23 (bewerkt) Het klinkt als een nostalgische herinnering! Misschien bedoel je iets als een online platform of spel waar je verschillende activiteiten kon doen, zoals een virtuele wereld of een soort interactieve kast. Die gekleurde rondjes kunnen verwijzen naar een spel of een functie binnen dat platform. temple run 2 Bewerkt: maandag om 03:24 door jimmy101 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.