Juju Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 in de johnson house, hangt een schilderij, een meisje en een jongen, en dat meisje is hetzelfde meisje dat in de stad loopt, zo'n negerin met zo'n roze shirt met 31 op de rug screens komen nog
Juju Geplaatst: 16 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 oh jaah dat zou ook kunnen natuurlijk, maar die meid lijkt echt sprekend op die wat altijd in de stad loopt
Jowx Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 oh jaah dat zou ook kunnen natuurlijk, maar die meid lijkt echt sprekend op die wat altijd in de stad loopt in 1 van de eerste missies zit Kendl zogenaamt in de auto van Cesar, als je dan kijkt zie je dat ze ook zo'n 33 shirtje aan heeft. jowx
Juju Geplaatst: 16 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 jaah dat is zo dus het zal wel geen easter egg zijn ik heb nog wat gevonden: midden tussen de bergen in de desert ligt een dorpje met een kerkhof:P, ik moet us gaan kijken wat erop de graven staat
SWYV Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 ik heb nog wat gevonden: midden tussen de bergen in de desert ligt een dorpje met een kerkhof:P, ik moet us gaan kijken wat erop de graven staat welke dorpje? of bedoel je die spookstad nabij area69 en je vliegveld? die begraafplaats heeft "cemetery" ofzo
maarte41 Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 Er is een begraafplaats in Palomino creek en er staat niets speciaals op de graven.
SWYV Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 (bewerkt) Er is een begraafplaats in Palomino creek en er staat niets speciaals op de graven. die zegt juist wel in desert bij bergen edit=> er is alleen een spookstad met begraafplaats nabij area69 en jouwe eigen luchthaven, alleen kun jij 2speciale dingen te zien => "Cementery" => bloem om mee te nemen Bewerkt: 16 augustus 2005 door sonny yoshi
Juju Geplaatst: 16 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 volgens mij is het hetzelfde dorpje als in die missie High Noon, dat je pulaski moet doden, ik heb ook een screen, ik zal m morgen posten
P-Jamma Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 Over dat schilderijtje: ik denk dat de 2 personen inderdaad bedoeld zijn als Sweet en als Kendl... Want je ziet duidelijk dat het Sweet is, de dame erlangs loopt ook inderdaad rond in de stad, alleen denk ik dat dit Kendl is, CJ's moeder kan het niet zijn.... zij is te oud.. het kan natuurlijk ook een vriendinneke van Sweet zijn....
Juju Geplaatst: 17 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 dit is de screen van de kerkhof: je ziet helaas bijna niks klik
BeatboxGamer Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 Jullie hebben het nu over 2 dingen door elkaar. 1. Een schilderij (waar het topic oorspronkelijk over gaat) 2. Een begraafplaats. Dus hou het gewoon over 1 ding. Om verder te gaan met dat schilderij. Ik denk dat het niks bijzonders is. Mijn moeder heeft ook schilderijen van mij en me broer. Dus waarom zou de moeder van CJ dat niet doen? Ik denk gewoon Sweet en Kendl op een foto. Niks bijzonders verder.
Juju Geplaatst: 17 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 kan je de topictitel niet veranderen dan? in: kerkhof in the middle of nowhere?
BeatboxGamer Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 (bewerkt) kan je de topictitel niet veranderen dan?in: kerkhof in the middle of nowhere? Nee was dat maar z'n feest. Maar dat dorpje is niks bijzonders hoor. In Amerika heb je ook van dat soort dorpjes. Bij Tierra Robada heb je ook z'n soort dorpje. njah, doe er dan maar een slotje op Haha. En dat kan ik ook niet. Ik ben god niet. Bewerkt: 17 augustus 2005 door BeatboxGamer
Juju Geplaatst: 17 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 njah, doe er dan maar een slotje op
Recommended Posts