weske Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 hey kan iemant mij uitlegen goe ik een map in vc zet ik lees de reedme maar buh Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 hey kan iemant mij uitlegen goe ik een map in vc zet ik lees de reedme maar buh Ehm sorry maar ik kan uit je bericht niet opmaken wat je bedoelt... Bedoel je misschien een gedownloade of zelf gemaakte map? Als je even wat meer info post, kunnen we je misschien wel helpen! Reageren
Big-Bear Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 volg de tut, een zelfgemaakt object in VC mappen, het is helemaal hetzelfde, maar alleeen moet je LODobjecten aanmaken Dus je hebt 2 keer een model.dff, maar van 1tje maak je een LOD, dus dan vervang je LOD voor de 1e drie letters, dus model.dff en LODel.dff, die moet je bij de texture een .dff doen, ook moet als je je col gaat maken, create lod object aanvinken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.