Rikster Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 HeeHallo ik zit waarschijnlijk op het verkeerde forum maar kan iemand de originele bestanden tahoma.dff en tahoma.txd op internet zetten zodat ik deze kan downloaden want ik ben deze voor het modden vergeten te back uppen alvast bedankt!! Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 Nee, volgens mij zit je hier goed! Alleen ik kan je jammer genoeg niet helpen... Reageren
Jorge_F Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 Nee ik heb ze niet . Ik heb gezocht in mijn gta3.img maar ze staan er niet in hoor. Bedoel je niet andere bestanden? Reageren
PatrickW Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 rikster,de volgende graag er even bij vertellen over welk spel het gaat , dus "san andreas", "vice city" of "GTA-III". Deze komen uit de san andreas gta3.img: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.