oehTie Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 Ik kon het via de zoekfunctie niet vinden maar kan je een vriendin terug krijgen nadat ze je gedumpt heeft in SA? Ik wil uiteindelijk alle vriendinnen op 100% krijgen. wordt nog leuk werk groeten oehTie Reageren
Jowx Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 (bewerkt) kan je een vriendin terug krijgen nadat ze je gedumpt heeft in SA? hoi, Dit is helaas niet mogelijk. jowx Bewerkt: 16 augustus 2005 door jowx Reageren
.Sharingan Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 welkom op het forum maar het kan niet *EDIT ik had alleen zijn post gezien !! Reageren
Dri3s Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 welkom op het forum maar het kan niet *EDIT ik had alleen zijn post gezien !! Heb jij dan bijna een uur nodig om een bericht te typen?? En je zegt '*EDIT...' maar je hebt de edit knop niet gebruikt?? Reageren
P-Jamma Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 Ik kon het via de zoekfunctie niet vinden maar kan je een vriendin terug krijgen nadat ze je gedumpt heeft in SA? Ik wil uiteindelijk alle vriendinnen op 100% krijgen. wordt nog leuk werk groeten oehTie Het enigste wat je kunt proberen is het spel niet op te slaan, (wat je misschien jammer genoeg wel gedaan hebt...) Of helaas overnieuw te beginnen... om alle vriendinnen op 100% te krijgen, dit is wel jammer... Maar als ik jou was zou ik dit niet doen, je hebt je Girlfriends namelijk niet Allemaal nodig op 100% om het hele spel 100% uit te spelen Reageren
Crifox Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 Net zoals met doodschiten als het hartje weg is komt ie nooit meer terug...... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.