Jump to content

hoeveel voertuigen zullen er in gta:sa zitten?????

hoeveel voertuigen zullen er in gta:sa zitten  

27 leden hebben gestemd

1. 1. hoeveel voertuigen zullen er in gta:sa zitten

• 70
      1
    • 90
      6
    • 120
      6
    • 180
      5
    • 200
      16

Recommended Posts

Geplaatst:

reageer hier hoeveel voertuigen JIJ denkt dat erin zitten.

en reageeer ook hoeje over de voertuigen denkt.

Geplaatst:

Ik denk dat het zal uitlopen tot zo'n 150-200.

Het is namelijk groot, er zal een hoop verschil zijn.

De een rijdt in een rammelbak, de andere in een auto met met diamanten ingezette velgen.

Er moet verschil in kwaliteit, prijs en uiterlijk zijn B)

Geplaatst:

ik denk 200.. ze zullen nog wel de auto's nog moeten maken want nu hebben ze aleen maar nog auto's van gta 3 of vice city als ik de screens bekijk

Geplaatst:

Dat zal heus niet hoor.

De auto, naast het logo bovenaan op de site, is ook nieuw.

Het zou raar zijn als ze nú pas aan de nieuwe auto's zouden gaan werken :huh:

Geplaatst:

Mijn theorie:(ik weet dat het niet klopt maar misschien ook wel :puh: )

misschien verassen ze ons dat ze alleen maar de auto's van gta vice en gta 3 laten zien en dat de echte auto's van san andreas een geheim zijn??????? :puh:

Geplaatst:

Maybe, maar dat denk ik niet. Dat plaatje dat jij als handtekening hebt staat ook een auto uit San Andreas op. Die ken ik niet van Vice City of GTAIII :blink:

Geplaatst:

ik denk e stuk of 2honderd autos want vice city had er toch ook heel veel?

Geplaatst:

Ik heb 70 geschat. Ik verwacht niet zoveel auto's. Vice city heeft er denk ik een stuk of 40.

Geplaatst:

Btw Liltuner, reken je onder de voertuigen ook helikopters, motors, scooters, quads, vliegtuigen e.d, of alleen auto's?

Geplaatst:

ik bedoel dan alle voertuigen he :wink: maar ik denk ook wel 200

Geplaatst:

GTA VC had welgeteld 106 vehikels. Hierbij reken ik ALLES wat je kan besturen; dus auto's, boten, vliegtuig, motoren, helicopters, RC toys, tank, etc. Bijna alle auto's uit GTA III kwamen terug in GTA VC. Daarom denk ik dat ook weer bijna alle auto's uit GTA VC weer zullen terugkomen in GTA SA, plus nog veel meer. Ik heb al heel wat screens gezien met exotische voertuigen zoals graandorsers, fietsen, politiemotoren, quads, pickups, etc.

Ik denk dat het aantal voertuigen in GTA SA tussen de 120 en de 180 ligt.

Geplaatst:

ik denk ook tussen de 120 en 200 in want er zitten ook nog (lekker) vliegtuigen in en misschien heb je weer de dodo erin en weer passagiers dingen dus ik dnek ook tusse de 120 en 200 maar welke vroertuigen denken jullie dat we terug zien in san andreas

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...