Jump to content

hoeveel voertuigen zullen er in gta:sa zitten?????

hoeveel voertuigen zullen er in gta:sa zitten  

27 leden hebben gestemd

1. 1. hoeveel voertuigen zullen er in gta:sa zitten

• 70
      1
    • 90
      6
    • 120
      6
    • 180
      5
    • 200
      16

Recommended Posts

Geplaatst:

ik wil er zo veel mogelijk maar i kga denk ik het meest op die quads rijden en met de vrachtwagen met trailer da lijkt ook wel kicke :ph34r:

Geplaatst:

ik ga eerst fietsen,dan motor van de politie jatte :puh: dan quad rijden en dan op een scooter :D

Geplaatst:

ik ga op elk nieuw voertuig heeel veel rondjes rijden, en dan is uit proberen te vinden wat dat was, die zogenaamde hidden package :)

Geplaatst:

tja ik ga als eerst op mijn lievelings vortuig rijden; de BMX

Geplaatst:

dat zou best raar zijn als het er honderd waren.. dat kan toch niet als ze in vice city volgens lantyz 106 voertuigen hebben en in san andreas maar 100 hebben ;)

Geplaatst:
dat zou best raar zijn als het er honderd waren.. dat kan toch niet als ze in vice city volgens lantyz 106 voertuigen hebben en in san andreas maar 100 hebben ;)

Nou ja, het kan toch :lol:

Geplaatst:

ik heb rond de 90 voertuigen geteld in de vc lijst (er staan voor mij een paar onbekende tussen :blink: ) en dus zullen er geen 90 voertuigen inzitten maar ik denk ook geen 200, dat is best veel om allemaal te maken, dat zijn er 100 om extra te maken, en dan kun je zeggen, ja maar bij vice ok, maar dat is niet zo want DAAR zitten weer auto's+2 boten van gta3 in,

ik schat 150 auto's, motors, scoorters en 5 boten en 8 vliegtuigen :rolleyes:

Geplaatst:

Iedergeval meer dan in GTA Vice City.

Ik denk dat er veel auto's uit GTA3 en Vice City in zitten.

Maar zoals we aan de screenshots kunnen zien zijn er ook veel nieuwe.

Ik denk zo'n 300 voertuigen.

Geplaatst:

300 :blink:

das wel erg veel,denk je niet?

probeer die allemaal eens te modellen en dan nog zonder blauwdruk :puh:

Geplaatst:

nou het kan wel,want ik heb ergens gelezen,dat toen ze met gta 3 bezig waren hadden ze al planne voor vice,dus het zou wel kunne.

maar misschien ben ik een beetje maf.

• 1 year later...
Geplaatst:

Je telt alles mee zelfs aanhangers zoals dat trappetje van het vliegveld, O ja en ken je die RC vliegtuigjes van ZERO in SF die tellen ook mee

;)

Geplaatst:
Je telt alles mee zelfs aanhangers zoals dat trappetje van het vliegveld, O ja en ken je die RC vliegtuigjes van ZERO in SF die tellen ook mee

;)

San Andreas is al uit hoor :cab:

je post in een topic uit 29 juli 2004 :bonk:

let in het vervolg even op de datum, u leeft nu op 2 september 2005 :puh:

topic maar laten rusten? ;)

jowx :cya:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...