duster Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 je moet een meisje vinde op het derde eiland normaal maar waar ik heb een gelezen dat ze aan en garage woont naast een trap Reageren
Jowx Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 (bewerkt) je moet een meisje vinde op het derde eiland normaal maar waar ik heb een gelezen dat ze aan en garage woont naast een trap jou omschrjiving klopt wel voor een meisje uit het 2e eiland, namelijk Michelle. Meisjes van het 3e eiland: Barbara Millie jowx Bewerkt: 16 augustus 2005 door jowx Reageren
Flame^ Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 (bewerkt) je moet een meisje vinde op het derde eiland normaal maar waar ik heb een gelezen dat ze aan en garage woont naast een trap Dat is niet waar. Je hebt 2 vriendinen op het derde eiland en dat zijn: Millie en Barbara De vriendin die je bedoelt is waarschijnlijk: Michelle Bewerkt: 16 augustus 2005 door Big Smoke Reageren
P-Jamma Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 je moet een meisje vinde op het derde eiland normaal maar waar ik heb een gelezen dat ze aan en garage woont naast een trap En die garage met die Trap... die zijn van haar Als je haar hebt gedate, kan je daar Gratis je auto's laten repareren Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.