PuffDawg Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 eerst zoek je een mooie foto van een speaker zoals deze dan open je het in photoshop? neem dan de ellipital marquee toolhttp://img127.imageshack.us/img127/5656/25rs.jpg als je het geselecteerd hebt ga dan naar edit-copy dan druk je CTRL-V nu heb je die nieuwe layer ga dan naar filter-blur-gaussian blur en zet de radius op 2,0 nu heb je iets zoals dit:http://img250.imageshack.us/img250/4528/128qh.jpg als hij er zo uitziet zijn we er bijna dan ga je naar file-edit in image ready voor het eerste frame zorg je dat je de eerste layer zichtbaar is dus bij die andere moet het oogje weg zoals hier: dan duplicate je die layer en zorg je ervoor dat het oogje bij de 2de layer weer aanstaat duplicate opnieuw en doe het oogje van de 2de layer opnieuw weg duplicate opnieuw en zet het oogje terug bij layer 2 als je dat gedaan hebt zet je de delay van frame 2 en 5 op 0,2 en je speaker is klaar! hoop dat het lukt Reageren
bjorn13 Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 WOW ik heb hier altijd al naar gezocht thnx dit is echt een super tut!!! Reageren
Gino Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 wow fet !! hele mooie tut ga ik meteen ff proberen Reageren
Timos Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 Ik wist het al een beetje uit mezelf, maar dit heb ik er van gebakken: Reageren
imouL Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 Ik wist het al een beetje uit mezelf, maar dit heb ik er van gebakken: Hoe doe je die dingen allemaal tegelijk? :O Of is het 1 voor 1? Reageren
Jorge_F Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 Vette tutorial, ik ga het binnenkort ook uitproberen Reageren
Timos Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 @ImouL het is allemaal tegelijk, gewoon meerde layers aanzetten op 1 animatie vakje en dan weer tegelijk uit in die andere Reageren
daniel_p Geplaatst: 1 september 2005 Rapport Geplaatst: 1 september 2005 Hallo, Sorry hoor maar ik snap er niks van Ik heb gedaan wat er stond maar hij beweegt helemaal niet. Ik snap dit allemaal niet : dan duplicate je die layer en zorg je ervoor dat het oogje bij de 2de layer weer aanstaatduplicate opnieuw en doe het oogje van de 2de layer opnieuw weg duplicate opnieuw en zet het oogje terug bij layer 2 als je dat gedaan hebt zet je de delay van frame 2 en 5 op 0,2 Ik krijg alleen maar te zien layer via copy elke keer :S Hoe moet het nou precies? Met Vriendelijke Groet Daniel, Reageren
grove member Geplaatst: 1 september 2005 Rapport Geplaatst: 1 september 2005 sorry als ik het fout heb mag het niet wat bjorn en only_gino deden je mag niet zegen gave tut of ik ga het ff uitproberen je mag alleen een resultaat of en vraag stellen Reageren
Jowx Geplaatst: 1 september 2005 Rapport Geplaatst: 1 september 2005 (bewerkt) sorry als ik het fout heb mag het niet wat bjorn en only_gino deden je mag niet zegen gave tut of ik ga het ff uitproberen je mag alleen een resultaat of en vraag stellen Het Tutorial Beleid is op 20 Augustus 2005 pas in gegaan, toen zei dit posten bestond het dus nog niet, en was dit nog toegestaan. maar als het na 20 augustus gepost is heb je gelijk, maar vergeet niet: nu moeten ook niet alle andere leden mensen op dit topic gaan wijzen die wat wel doen, daar zijn moderators voor. ------------ mijn resultaat komt eraan (edit als hij af is) jowx ------------- Bewerkt: 1 september 2005 door jowx Reageren
grove member Geplaatst: 1 september 2005 Rapport Geplaatst: 1 september 2005 zoals ik het heb gezecht sorry als ik het fout heb en ik heb het fout want het is vier dagen eerder dan de regel dus srry maar nu mag het dus niet meer Reageren
Bassie_94 Geplaatst: 7 september 2005 Rapport Geplaatst: 7 september 2005 (bewerkt) Wil je de volgende keer iets meer ABN praten?je moet (teminste ik) het wel een paar keer lezen voordat je begrijpt wat je zegt.. Maar terug ontopic Bewerkt: 7 september 2005 door Bassie_94 Reageren
Froop Geplaatst: 7 september 2005 Rapport Geplaatst: 7 september 2005 Leuke tut. Alleen je bent een code vergeten bij een link. Mijn resultaat: Reageren
Goliat Geplaatst: 13 september 2005 Rapport Geplaatst: 13 september 2005 ik ken een goeie site met goeie tuts van photoshop mag ik dan een link geven? Reageren
bjorn13 Geplaatst: 13 september 2005 Rapport Geplaatst: 13 september 2005 1. PM een mod of admin.. 2.JE sig is veeeel's te groot Edit by Mazzeltje: Ik heb het al geregeld. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.