Mitch-b Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 (bewerkt) Hoi Ik heb een stuntding gemaakt in SketchUp En opgeslagen als .skp en als .3ds het zijn 2 loopings achter elkaar maar hoe kan je die nou in gta sa zetten want heb overal gezocht ook in het Master Tutorial list maar weet iemand hoe? zeg het hier of pb me! Groetjes, Mitch-B Afbeelding bijlage: Bewerkt: 16 augustus 2005 door Mitch-b Reageren
Joriz Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 Kijk is tussen de tutorials en op gtamodding.gtagames.nl Daar staat alles al uitgelegd. Reageren
Mitch-b Geplaatst: 16 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 Dat heb ik gedaan en er staat niks of jij moet gevonden hebben zo ja zeg ff wel site en waar die staat. Alvast bedankt! Mitch-B Reageren
Eclipse Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 DEZE kan je verder helpen. Trouwens, gebruik geen transparante texturen van sketchup. Je kan überhaupt geen textures van sketchup gebruiken omdat ze niet .bmp zijn. Je moet ze ff zelf importeren. Reageren
Mitch-b Geplaatst: 17 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 DEZE kan je verder helpen.Trouwens, gebruik geen transparante texturen van sketchup. Je kan überhaupt geen textures van sketchup gebruiken omdat ze niet .bmp zijn. Je moet ze ff zelf importeren. Hier heb ik al gekeken en heb het 3ds max 7 programma niet dus ik kan het ook niet doen of hoef dat niet? Kan je het ook zo instaleren? Mitch-B Reageren
Big-Bear Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 je moet deze dowlloaden druk op deze link naar google, en tup dan discreet in, of 3ds max 7 dan vind je hem, en download je hem en kan je weer verder Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.