mastermaarten Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 Als ik de 5 ramen met molotovs heb ingegooid maar dan moet ik dan meisje redden. cj reageert dan helemaal niet goed op de toetsen, komt dit door de rook? heeft iemand tips hoe ik hem kan halen?? en n missie van big smoke. dat je die gastjes van de trein moet schieten. ik blijf de hele tijd naast de trein rijden maar ze willen niet dood. iemand tips?? alvast bedankt. Reageren
kaaskoekje Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 Met Burning Desire had ik daar geen last van! :o Met die missie met Big Smoke moet je zover mogelijk van de trein vandaan blijfen, maar wel op het spoor blijven. En je moet je met de snelheid van de trein aanpassen. Reageren
mastermaarten Geplaatst: 16 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 oke dankje. is echt heel raar. alles vertraagt als ik in het huis ben en mn controls reageren niet af nauwelijks. ik was net op tijd bij dat meisje maar toen moest ik eruit. met superveel moeite kon ik sommige stukken blussen maar toen was het te laat. ze ging dood. hmm die van big smoke is echt moeilijk vind ik. dus ik moet zoveel mogelijk rechts blijven en ook echt naast de voorkant van de trein rijden?? Reageren
Flame^ Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 (bewerkt) Wrong side of the Tracks: Blijf altijd vooran de trein rijden, hou ook afstand van de trein! Als je bijv. te dicht bij de trein gaat rijden dan zal Big Smoke alleen maar op de trein zelf schieten dan op de mannetjes. Voor Burning Desire weet ik niks. Je kan hem wel door iemand anders laten doen die dit probleem niet heeft. Je kan ook je savegame uploaden via Rapidshare en het dan in dit topic zetten. @ammunaton. Je vertelt bijna hetzelfde als ik doe... Bewerkt: 17 augustus 2005 door Big Smoke Reageren
Blu3ice Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 Okee, ik zal je wel helpen met die missie Wrong Side Of The Tracks. Je spurt naar die Sanchez en je wacht dat Smoke erop zit. Dan full speed weg en zorgen dat er altijd 2 rails tussen jij en die trein zijn, anders schiet smoke op de trein . Bij die auto die ontploft iets dichter gaan. Suc6 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.