Achille Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 heej allemaal ik wil weten hoe je soort van die streepjes door de tekst kan doen wel sat je het plaatje nog ziet maar wel dat je streepjes ziet. soort witte dunne streepjes uitleg voor adobe photoshop 7.0. pls!!
.Levi. Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 Dit kun je beter vragen in het topic Tutorial aanvraag. Of vraag dit soort dingen even in Photoshop Q&A.
Froop Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 Het staat in het Photoshop Q&A topic. Dat heb ik gepost, en je bedoelt zeker scanlines.
Slimm Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 Bedoel je wat er bij deze sig onder en boven in mijn naam staat?
Achille Geplaatst: 17 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 (bewerkt) Bedoel je wat er bij deze sig onder en boven in mijn naam staat? nee zegmaar van die streepjes erdoorheen van die doorzichtige heel veel boven elkaar deze: Bewerkt: 17 augustus 2005 door Mad Dogg
Renne Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 Dat kan je maken met patterns. Hoe gebruik je patterns? -Open een nieuw document: -3x3 en transparante achtergrond. -Maak je pattern met je potlood.(kleur kiezen.) -Bewerken<patroon defiënieren<naam geven. -Open het plaatje waar je hem wilt gebruiken en neemt de fill-tool. -Je wisselt voorgrond met pattern(bovenaan 3de ding.) -Je neemt je patroon en klikt met de fill tool op je plaatje. Als je het nog niet snapt wil ik wat screens maken.
Achille Geplaatst: 17 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 (bewerkt) Dat kan je maken met patterns.Hoe gebruik je patterns? -Open een nieuw document: -3x3 en transparante achtergrond. -Maak je pattern met je potlood.(kleur kiezen.) -Bewerken<patroon defiënieren<naam geven. -Open het plaatje waar je hem wilt gebruiken en neemt de fill-tool. -Je wisselt voorgrond met pattern(bovenaan 3de ding.) -Je neemt je patroon en klikt met de fill tool op je plaatje. Als je het nog niet snapt wil ik wat screens maken. thnx screens pls kunnen jullie hier tut voor maken? Bewerkt: 17 augustus 2005 door Mad Dogg
Achille Geplaatst: 17 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 (bewerkt) kan iemand het ff duidelijk uitleggen? met screens pls! Edit: Sorry voor Dubbelpost! Bewerkt: 17 augustus 2005 door Mad Dogg
Slimm Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 Daar hebben wij het Tutorial Aanvraag topic voor. Ook kan je Renne een PB sturen, ipv steeds te posten.
Achille Geplaatst: 17 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 (bewerkt) Daar hebben wij het Tutorial Aanvraag topic voor.Ook kan je Renne een PB sturen, ipv steeds te posten. hmm ja ok btw als ik post blijft het op 106 staan:S:S:S:S:S help!? Bewerkt: 17 augustus 2005 door Mad Dogg
Slimm Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 Je posts tellen niet mee in alle Gedeelten van Zin&Onzin, maar de normale regels gelden nog wel. Maar nu is hier genoeg gespammed en offtopic berichten, ik zet er een slot op. De tut kan je aanvragen in het Tutorial Aanvraag topic.
Recommended Posts