metalboy Geplaatst: 28 december 2003 Rapport Geplaatst: 28 december 2003 waar kan ik de img tool voor de boeing737 vinden (er ston in de readme file dat die op deze site te vinden was maar waar???????????) Reageren
djbob Geplaatst: 28 december 2003 Rapport Geplaatst: 28 december 2003 Ik zet de img tool over 10 minuten inde download databasr Reageren
Scorp Geplaatst: 28 december 2003 Rapport Geplaatst: 28 december 2003 ja..... waar ga je die neer zette?? ow en waar staat dat vliegtuig dan?? <_< Reageren
Joriz Geplaatst: 28 december 2003 Rapport Geplaatst: 28 december 2003 Bestanden zijn allebei te vinden in de downloads database van GTAgames.nl De URL is http://www.gtagames.nl/downloads Reageren
Scorp Geplaatst: 29 december 2003 Rapport Geplaatst: 29 december 2003 ok ik had gedaan wat er in de readme stond maar elke keer als ik die scimmer wil toevoegen aan die map laat hij een error zien :blink: Reageren
djbob Geplaatst: 29 december 2003 Rapport Geplaatst: 29 december 2003 ow , vreemd.bij een paar andere werkt ie wel. Als je mezegt wat je precies heb gedaan dan kan ik je beterhelpen :ph34r: Reageren
Scorp Geplaatst: 29 december 2003 Rapport Geplaatst: 29 december 2003 als ik dat prog opstart dan moet ik gta openen (die map) dan komen al die bestandjes, dan moet ik die scimmer erbij sleuren?? zeg maar wa ik moet doen want ik weet het niet (heb gta vc net 1 week ben niet bekent met die instals) :lol: Reageren
Arjen Geplaatst: 22 januari 2004 Rapport Geplaatst: 22 januari 2004 Dan moet je de skimmer.dff en de skimmer.txd verwijderen en die andere die bij de boeing in zaten dr in pleuren.... Reageren
halllo Geplaatst: 28 februari 2004 Rapport Geplaatst: 28 februari 2004 ik heb het allemaal wel goed gedaan maar nou weet ik niet waar die boeing staat of die skimmer :blink: er staat bij de filmtrailer ofzo maar op welk eiland is het en waar ongeveer? op het vliegveld staat niks en loop nu al lang te zoeken ernaar Reageren
djbob Geplaatst: 28 februari 2004 Rapport Geplaatst: 28 februari 2004 Je moeteerst de missie dildo dodo gedaan hebben, dan staat hij op Prawn is land ( het eiland bovenaan in vice city rechts van downtown) in het water achter de filmstuido Reageren
Blizard Geplaatst: 2 maart 2004 Rapport Geplaatst: 2 maart 2004 Wie noemt er nou een missie dildo dodo Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.