Blu3ice Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 Ik weet niet of er al een topic hierover bestaat, maar ja. Wat krijg je eingelijk als je 100% procent hebt uitgespeeld? Reageren
Flame^ Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 (bewerkt) Ik weet niet of er al een topic hierover bestaat, maar ja.Wat krijg je eingelijk als je 100% procent hebt uitgespeeld? BHier waren idd al meerdere topics over. Deze had je waarschijnlijk wel kunnen vinden met de Zoekfunctie. Je krijgt: - Een Rhino voor je huis in Grove Street - Een Hydra op het dak van Sweet's Huis - Infinite Ammo - Wat extra dingen bij je stats. Dit was het als ik het goed heb. Bewerkt: 17 augustus 2005 door Big Smoke Reageren
Dri3s Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 Je krijgt ook nog $1.000.000. Reageren
Blu3ice Geplaatst: 17 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 (bewerkt) infinite ammo: kun je dan niet meer dood? Bewerkt: 17 augustus 2005 door ammunation Reageren
bigG Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 infinite ammo: kun je dan niet meer dood? Ammo betekent minutie oftewel kogels, je hebt dus oneindig kogels . (Altijd handig natuurlijk met de cops). Reageren
Blu3ice Geplaatst: 17 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 infinite ammo: kun je dan niet meer dood? Ammo betekent minutie oftewel kogels, je hebt dus oneindig kogels. (Altijd handig natuurlijk met de cops). Ow ja, ik dacht dat er aRmor stond, dom van me Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.