Ice Banana Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 (bewerkt) Neeuh! Sorry jongens. Oorsprongkelijk stond hier; Ehm... Iets van een zingende CJ? Vergeten! Hihi... kan gebeuren? Toch? Goed. Kan ik eindelijk wat zeggen wat ik altijd al heb willen zeggen. Hat is namelijk; Bewerkt: 3 december 2008 door Ice Banana Reageren
bigG Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 Volgens mij was dit al bekend. Ik kende het al. Het moet in sa easter eggs. Gebruik de zoekfunctie. Reageren
Blu3ice Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 Blijf gewoon eens heel lang stilstaan en dat begint hij vanzelf te zingen Reageren
P-Jamma Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 En als je langer wacht, verdraaid het beeld ook... Je Health meter en wapens verdwijnen dan in je "Hud" Dan lijkt 't net of je in een "film" bent Reageren
kaaskoekje Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 En als je langer wacht, verdraaid het beeld ook...Je Health meter en wapens verdwijnen dan in je "Hud" Dan lijkt 't net of je in een "film" bent Kan dat ook als je een onsterfelijksheid code hebt en het leger achter je aan hebt? 10 man schieten op je, jij blijft daar lekker staan, een liedje zinge! Mahaha, dat lijkt me lol! Reageren
Crifox Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 Ik denk dat dat kan, het is soms wel het feit dat als er op je geschoten word, je automatisch een beetje beweegt. Je krijgt dan volgens mij niet de screensaver/dat ie een liedje gaat zingen. Reageren
P-Jamma Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 Maar het kan ook zijn, dat als iemand tegen je aan loopt of er iets met je gebeurd... het spel weer terug gaat naar z'n gewone gameplay Reageren
Jon-asses Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 dit was al eerder bekend hoor maar toch goed gevonden! greetz jon-asses Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.