Big-Bear Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 Ik krijg een unhadled exception, nadat ik een object had gemapt, en ik heb alles, men colverwijzing is goed, Misschien dat het hierdoor kan komen #collision dataCOLFILE 0 MODELS\COLL\GENERIC.COL COLFILE 0 data\garage.col COLFILE 0 data\stunt1.col Maar dat denk ik niet, al men files heten hetzelfde, moo mapper heeft alles gevonden, men .col staat in de data folder, en heb de verwijzing er naar gemaakt, en toch doet hij t niet Reageren
Jorge_F Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 begin eerst maar eens met je .col bestanden in de map maps in plaats van de map data Reageren
Big-Bear Geplaatst: 17 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 (bewerkt) hoezo, ik heb altijd mijn .col in de data map gezet, hij deed t altijd wel goed, en nu heb ik en keer 2 objecten gemapt en hij doet t niet Ik heb het ook tgeprobeerd met het object, en nog steeds hetzelfde:? Bewerkt: 17 augustus 2005 door Big Bear Reageren
burpicane Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 begin eerst maar eens met je .col bestanden in de map maps in plaats van de map data dat maakt echtn iet uit hoor gaat het hier om sa of vc Reageren
bigG Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 Ik krijg hetzelfde en bij mij om vc. Volgens mij bij Big Bear ook om vc want daar heeft hij de afgelopen dagen in zitten mappen. Reageren
burpicane Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 okej dan vraag ik om hoeveel % ongeveer loopt ie vast Reageren
bigG Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 Ongeveer 45% dus net voor het midden. Reageren
Big-Bear Geplaatst: 17 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 Ik heb precies hetzlefde, ik heb nu een keer 2 objecten gemapt, in 1 game, en viola, error, echt zo vaag Reageren
imouL Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 Heb ik ook last van met VC toen k nieuwe autos enzo had gedownload Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.