tjeutn Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 hallo, m'n vriend zit vast in die missie dat je een hydra moet stelen en die boten kapotschieten. Hij zit met de ps2™ versie, dus weet ik de controls niet om die 'flappen' te veranderen en zo sneller te gaan. Kan iemand mij helpen? Reageren
Flame^ Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 (bewerkt) hallo, m'n vriend zit vast in die missie dat je een hydra moet stelen en die boten kapotschieten. Hij zit met de ps2™ versie, dus weet ik de controls niet om die 'flappen' te veranderen en zo sneller te gaan. Kan iemand mij helpen? Je moet de rechter analoge stick een paar seconden naar voren houden. Dan verandert hij van stand. Dit wordt ook uitgelegd in de missie: Vertical Bird. Als je de stand weer in hover-mode wil hebben moet je het rechterpookje naar achter houden voor een paar seconden. edit: ja.. ik merk nu dat ik een foutje heb gemaakt. Het is het rechter pookje. Sorry voor het foutje. Bewerkt: 17 augustus 2005 door Big Smoke Reageren
tjeutn Geplaatst: 17 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 en dan zou ie vollen bak moeten gaan? Reageren
Renne Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 en dan zou ie vollen bak moeten gaan? Dan gaat hij volle bak. Reageren
P-Jamma Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 Dan gaat hij ERG volle bak Reageren
Gunslinger Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 Je kan voortaan ook de Zoekmachine gebruiken. Deze vraag is namelijk al vaak gesteld. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.