Mitch-b Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 Hey Ik heb een vraagje want ik heb auto's in gta sa gezet maar sommige daarvan hebben grote wielen hieronder zie je foto's van wat ik bedoel: Kijk maar naar die wielen die zijn wel erg groot hoord dat zo of kan je ze ook kleiner maken want ik het het eerst ook bij een andere auto. Waar ik ze heb gedownload op die foto was die helemaal goed en bij mij niet Weet iemand het probleem? Alvast bedankt Mitch-B Reageren
Rikster Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 HeeHallo je moet het bestand vehicles.ide in gta sa/data openen met kladblok daarna open je de readme file van de betreffende auto daar staat een zinnetje dat je moet veranderen in vehicles.ide Reageren
Mitch-b Geplaatst: 17 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 HeeHallo je moet het bestand vehicles.ide in gta sa/data openen met kladblok daarna open je de readme file van de betreffende auto daar staat een zinnetje dat je moet veranderen in vehicles.ide Oke ik heb het vehicles.ide gevonden maar waar kan ik dat readme vinden van die auto's? Reageren
McShaker Geplaatst: 18 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2005 HeeHallo je moet het bestand vehicles.ide in gta sa/data openen met kladblok daarna open je de readme file van de betreffende auto daar staat een zinnetje dat je moet veranderen in vehicles.ide Oke ik heb het vehicles.ide gevonden maar waar kan ik dat readme vinden van die auto's? de readme kan je vinden in het zelfde bestand waar de .ff van de auto staat die je hebt gedownload Reageren
Matiscus Geplaatst: 18 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2005 (bewerkt) Je moet gewoon wat klodderen in verhicle.ide gelijk die voor me het al zij Bewerkt: 18 augustus 2005 door Matiscus Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.