Jump to content

Rij school

Recommended Posts

Geplaatst:

oke ik zit met een probleem ik heb op een na alles goud met de rijschool behalve op die burn and lap waarbij je 5 rondjes moet rijden met 10 foutloze bochten

dus ik doe dat maar egt dus de hele tijd haal ik 38 seconden 37 maar weet iemand hoe ik hier goud kan halen ben gisternacht tot 2 uur door gespeeld maaar kreeeg het nie voor me kaar

Geplaatst: (bewerkt)

Huier zijn echt heel weinig tips voor. Je moet gewoon blijven proberen. Wat je wel kan doen is je savegame uploaden via Rapidshare en het in dit topic zet. Dan kan iemand anders de missie voor je doen ;) .

Edit:

ja oke maaruh een save game downloaden Voor de ps2

Ja, dat is wel mogelijk. Via Armax en een Max Drive USB-Stick is het mogelijk je savegame van je PS2 over te zetten naar je PC.

Bewerkt: door Big Smoke
Geplaatst:

Deze missie is een feit van seconden te winnen en dat joe je meestal in de bochten,dus probeer zo dicht mogelijk bij het laatste kegeltje te draaien.

Maar het duurt wel lang voor dat het lukt maar hoe meer je het probeert hoe beter het lukt.

Alvast bij mij toch. ;)

Geplaatst: (bewerkt)

ja oke maaruh een save game downloaden Voor de ps2 :bonk: wil nie veel zeggen maar dan moet je tog is zeggen hoe je dat doet

Bewerkt: door Timberland_nl
Geplaatst:
ja oke maaruh een save game downloaden Voor de ps2 :bonk: wil nie veel zeggen maar dan moet je tog is zeggen hoe je dat doet

dat kan idd niet.

wel een tip: maak veel gebruik van de handrem (R1) zo slip je door de bochten, kijk wel uit dat je niet doorslipt anders kan je opnieuw beginnen.

jowx :cya:

Geplaatst:

ja dat staat er ook dat je et moet gebruiken ik heb ook een beetje rekenwerk gedaan dat je er precies 35 seconden over mag doen dus 3,5 seconden over het eerste gedeelte van 1 rondee en 3,5 seconden over het 2de gedeelte dus 7 seconden per lap

:engel: dat is gewoon veels te weinig omdat ik nooit verder kom dan 37sec op het eind dus moet ik over 2 laps mininmaal 5 sconden doen wil ik genoeg tijd over hebben

:sigaar:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...