hiphopmodders Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 (bewerkt) Hej, Kben we zijn net begonnen met modden en hebben al een mod.. Hij is nog niet echt ok.. Maar ik vindt hem zelf wel lagge.. Hij veranderd de colt45 naar de golden gun van j'bond.. De hoeveelheid schade dat ie aanricht is ook anders.. Screenshot.. Te downloaden.. Misschien later op gtagames.nl als ie is geaccepteerd!.. GoldenGunMod 1.0 Seg wat jullie er van vinden.. En wat er aan zuigt.. Piesh Bewerkt: 17 augustus 2005 door hiphopmodders Reageren
hiphopmodders Geplaatst: 17 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 En owjah.. Hij is voor SA Srry voor de dubbelpost! Reageren
.Maze. Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 Is wel een grappige mod! Maar hoeveel schade heeft hij precies, meer of minder? ik verwacht meer, moet ik het dan zien zoveel schade als de Desert Eagle? Reageren
hiphopmodders Geplaatst: 17 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 Hej thanx is namelijk onze eerste mod Maarjah Hij geeft nogal veel schade af.. Moet je maar ff checken.. Reageren
Cool Hand Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 Geinig dat je dat maakt zeg... ken de film zelf ook 'Man with the Golden gun' met Sean Connery als hoofdrol speler dacht ik weet het niet precies, zou ook Tomthy Dalton kunnen zijn.. Ziet er vet uit !! Koos. Reageren
Gino Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 Grappig Maar het is wel een mini mod ja Maar toch leuk voor iemand die niet te groot wil veranderen Alleen als het goed is heeft de politie hem dus nu ook das minder Reageren
hiphopmodders Geplaatst: 17 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 Jep.. Maar die kunnen je niet kappot krijgen.. naar 100 x raakschieten krijgen ze pas dood.. Kmoet ik ff veranderen naar 4 schieten.. Maar nadeel is ballas heeft hem ook en de rest van de gangs.. Kdenk dat ik voor de golden gun een plaats ga maken waar je hem kan oppakken.. Maar das veel werk Reageren
Gino Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 Dat hoort er ook een beetje bij Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 Niet echt een nuttig mod, maar wel leuk! 9/10 Reageren
bjorn13 Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 waaw HAD ik gta sa ook maar voor de PC lijkt me een mooie mod ""THE GOLDEN GUN"" Reageren
ViceAgent Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 Wat een reactie bjorn Originele mod, je moet er maar op komen Reageren
Stino Geplaatst: 21 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 Ik vind het wel vet zo'n gouden pistool, ik geef een 8 Jep.. Maar die kunnen je niet kappot krijgen..naar 100 x raakschieten krijgen ze pas dood.. Kmoet ik ff veranderen naar 4 schieten.. hypocrite.gif Maar nadeel is ballas heeft hem ook en de rest van de gangs.. Kdenk dat ik voor de golden gun een plaats ga maken waar je hem kan oppakken.. Maar das veel werk Dan zou ik als ik jou was, alleen de Golden Gun op een plaats geven waar je hem op kan pakken, omdat het dan moeilijk wordt met Gangwars als elke gang die gun heeft Reageren
Big-Bear Geplaatst: 21 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 Congratz, met een 1e goeie mod, hij is wel mooi Reageren
hiphopmodders Geplaatst: 21 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 Hej thanx.. Kben nu besig met 1.1.. Kleine toepassing.. maarjah weet iemand hoe je sorgt dat je je eigengolden gun in het spel zet? thanx Reageren
Gino Geplaatst: 21 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 Hiervoor moet je denk ik naar het Modding Help Forum Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.