Achille Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 CTR + ALT + DEL werkt niet meer:S en het licht niet aan de toetsen want die werken nog hulp a.u.b!!! Reageren
T@rget Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 Hier is al een topic over kijk daar eens of dat wat daar gezegt word helpt het topic Reageren
Arjen Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 Kijk eens in de map C:\WINDOWS\system32 En zoek daar naar een bestandje dat taskkill heet. Als je dat hebt moet je Spyware Doctor downloaden (Google), licentie kopen (niet zo duur..) en de virussen verwijderen. Deze Doctor verwijderd werkelijk alles, tenminste.. Bij mij heeft hij hetzelfde probleem verholpen. Reageren
Achille Geplaatst: 17 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 Kijk eens in de map C:\WINDOWS\system32 En zoek daar naar een bestandje dat taskkill heet. Als je dat hebt moet je Spyware Doctor downloaden (Google), licentie kopen (niet zo duur..) en de virussen verwijderen. Deze Doctor verwijderd werkelijk alles, tenminste.. Bij mij heeft hij hetzelfde probleem verholpen. ja het staat daar ik heb spy sweeper is die ook goed? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.