FeR-D Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 (bewerkt) Ik heb een vraagje over de missies wi zu mi en Local Liquor Store. Het lukt mij niet en heb het al heel vaak geprobeert, ook door middel van walktroughs en cheats en wat ik ook kan gebruike kan iemand deze savegame voor mij doen? En mocht die al bestaan link mij even daarheen GTASAsf4.b Je hoeft alleen wi zu mi en Local Liquor Store te doen? Bewerkt: 17 augustus 2005 door FeR-D Reageren
Renne Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 Plaats hem hier. Daar zullen ze je verder helpen. Reageren
Joop de Haring Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 Of PM mij even, ik doe 't gratis, ik weet namelijk alles en dat wil ik met jullie delen! Reageren
Ikkes Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 (bewerkt) @ joop de haring welkom op het forum maar missie's voor andere doen vragen we geen geld voor. @ Fer-d ik zal voor je kijken of het lukt ( je krijgt hem morgen) P.S. zet dit voortaan in het forum die renne vermelde groetjes EDIT: ook jij trouwens welkom op het forum. Bewerkt: 17 augustus 2005 door ikkes Reageren
P-Jamma Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 Of PM mij even, ik doe 't gratis, ik weet namelijk alles en dat wil ik met jullie delen! Iedereen op het GTA-Forum doet de Save Games gratis Zou een beetje raar zijn als je ervoor moest betalen he Reageren
Joop de Haring Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 Of PM mij even, ik doe 't gratis, ik weet namelijk alles en dat wil ik met jullie delen! Iedereen op het GTA-Forum doet de Save Games gratis Zou een beetje raar zijn als je ervoor moest betalen he Dat is alleen maar om het aantrekkelijk te maken, dan stuur iedereen mij een PM, die heb ik nog nooit gehad! Kent niemand van jullie PR, ik ben zowat hier de slimste! Hé SLIMM! Reageren
FeR-D Geplaatst: 20 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 Ik heb enkele dage gelede gevraagd of iemand me savegame zou kunne doen, maar niemand doet um daarom >>> GTASAsf4.b Je hoeft alleen wi zu mi en Local Liquor Store te doen? Reageren
Jowx Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 Zet jou aanvraag in het savegame-aanvraag topic (klik), dan is er vast wel iemand die hem voor jou doet jowx Reageren
FeR-D Geplaatst: 22 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 22 augustus 2005 Zet jou aanvraag in het savegame-aanvraag topic (klik), dan is er vast wel iemand die hem voor jou doet jowx STAAT IE AL, Niemand die reageert dus ga ik hier nog maar ff door.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.